John

Ik heb 2 pijpenbuigers gekocht nl 15 mm en 22 mm. De levertijd is prima, de prijs is ok. De verpakafdeling heeft duidelijk zijn best gedaan om de twee buigers te beschermen tijden het transport,... Ik heb 2 pijpenbuigers gekocht nl 15 mm en 22 mm. De levertijd is prima, de prijs is ok. De verpakafdeling heeft duidelijk zijn best gedaan om de twee buigers te beschermen tijden het transport, maar toch is wat lichte lakschade ontstaan. Voor mij geen probleem, na een week werken is de nieuwigheid er toch ook af. Maar misschien een aandachtspunt.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijs. prima levertijd.

hoefsmederij henny bloom

Prima en goedkoop

ronnie

Keurig netje geregeld

duidelijke bestelwijze goede service

Levering keurig op tijd

Zeer slecht!!
Zeer slecht!!
Eerst sturen ze mijn bestelling naar een ander adres, dan sturen ze met de nabestelling (omdat één artikel niet leverbaar was) zonder mij te raadplegen, een ander artikel, zodat ik nu, 8 dagen later nog niet heb wat ik bestelde.
En nu maar afwachten wat ze na mijn boze mail doen.

Ze kunnen uitstekend 'excuses' zeggen

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Good prices and fast service

Willy Meeusen

Ik heb bij dit bedrijf zeer goede en betrouwbare ervaringen gedaan.

Punt

Prima service met goede communicatie en snelle levering

Prima service met goede communicatie en snelle levering

dutchbalerparts

Ik vond vrij gemakkelijk wat ik zocht tegen een redelijke prijs en ook nog geen verzendkosten.

Beschrijf hier uw ervaring

Toen ik ontdekte dat het bij Lasaulec vandaan komt dacht ik: Zeg dat dan direct, dan komt het wel goed. Wat mij betreft mag je de naam Lasaulec er gewoon bij zetten.