N. Bakker

Al voor de 8e keer besteld bij de webwinkel en altijd wordt er de volgende dag keurig afgeleverd, ook op zaterdag èn tegen een scherpe prijs. Contact via de mail gaat ook correct en snel. Gewoon... Al voor de 8e keer besteld bij de webwinkel en altijd wordt er de volgende dag keurig afgeleverd, ook op zaterdag èn tegen een scherpe prijs. Contact via de mail gaat ook correct en snel. Gewoon zeer betrouwbare partner!

timmerbedrijf f gijsendorffer

Het is goed verpakt en geleverd maar het heeft 5 dagen geduurd voordat de bestelling er was

ja overzichtelijk

Reactie Uwgereedschap.nl:

Onze excuses voor de opgelopen vertraging.
Wij zullen ervoor zorgdragen dat dit niet meer kan voorkomen en nodigen u graag uit om ons te testen.

Snelle corrected levering

Nog geen ervaring, ik bestelde er voor het eerst
Wel een goede levering
De tracking code zou als service per mail wel gestuurd mogen worden

Beschrijf hier uw ervaring

Lage prijzen voor kwaliteit product.

Carglass

Top ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke website en snelle levering.

XX

De door mij bestelde bladharken die op de site stonden waren niet meer leverbaar. Toen ik later keek waren ze wel van de site verwijderd.
Ik heb bij de bestelling vermeld dat de pakketten als...
Ik heb bij de bestelling vermeld dat de pakketten als we niet thuis waren gelegd konden worden: dat is niet gebeurd. Mijn buurman zei dat het pakket op de brievenbus was gelegd en dat zij dat maar even meegenomen hebben. Er lag wel een briefje dat het pakket bij de buren was afgeleverd??

Nee

Reactie Uwgereedschap.nl:

Onze excuses, dat is zeker niet de bedoeling.
Wij hebben de vervoerder hier inmiddels over aangesproken en zullen ervoor zorgen dat dit niet weer gebeurt.

Jan

Goede service en snelle levering en je krijgt ook echt wat je besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Een eerlijk antwoord als je wat vraagt

J.W.Martijn

Alleen maar positief.