Besteld en betaald op 27 juni, pas op 24 juli geleverd. Helaas wordt geen levertijd aangegeven op de site en ook bij reclamaties geen levertijd doorgekregen, alleen dat product nog niet binnen is.... Besteld en betaald op 27 juni, pas op 24 juli geleverd. Helaas wordt geen levertijd aangegeven op de site en ook bij reclamaties geen levertijd doorgekregen, alleen dat product nog niet binnen is. Hier kan zeker wat in verbeterd worden !!

Bestelling op prima website wordt snel geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Vragen worden snel en volledig beantwoord.

Een van de bestelde producten werd nageleverd omdat het niet op voorraad was. Op de website stond het wel als op voorraad dus verwachtte het de volgende dag in huis te hebben. Heeft meer dan een... Een van de bestelde producten werd nageleverd omdat het niet op voorraad was. Op de website stond het wel als op voorraad dus verwachtte het de volgende dag in huis te hebben. Heeft meer dan een week geduurd en ik had het hard nodig dus inmiddels al ergens gekocht en nu dubbel.
Ik had geen idee wanneer het geleverd zou worden.

Beschrijf hier uw ervaring

Leuke producten en normaal gesproken goede levering. Nu veel te langzaam en daardoor product ondertussen al ergens anders gekocht.

van Zutphen Pluimvee BV

Hele goede ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en leveren wat je hebt besteld.

niets publiceren aub

Heb een paar vijlhechten besteld maar door het ontbreken van goede informatie met de foute maten uit de bus gekomen.
Nu meer dan 15 euroarmer aan portokosten en kan ik opnieuw proberen om de...
Nu meer dan 15 euroarmer aan portokosten en kan ik opnieuw proberen om de juiste maat te krijgen.

nee

Refac

Uitstekend

snel en efficient

CB

Goede en snelle levering (klompen).

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en snelle levering (klompen).

Prima bedrijf met een prima website en de bestelling vlot en snel levert.

Meestal goed

xx

Kees S

Snel en goedkoop

Beschrijf hier uw ervaring

een on-line bedrijf die het doet zoals het moet