J w Machielsen

Ik had een metseltroffel besteld maar er is niet de troffel geleverd die ik besteld had jammer

Trekt op niks! Ik vind als ik iets bestel dat dit moet verstuurd worden indien dit niet in vooraad is stuur dan niets op en geef mijn geld gewoon terug

Slecht! Klote firma

d=3

Prima, ik miste een bevestigingsmail na betaling

materiaal was snel binnen
prijs was uitstekend

Nadat de bestelling is afgerond kreeg ik een mail met 2 producten waarvan 2 werd aangeleverd en voor de het andere een vervangend product. Verder wordt er gevraagd naar de voorkeur van het... Nadat de bestelling is afgerond kreeg ik een mail met 2 producten waarvan 2 werd aangeleverd en voor de het andere een vervangend product. Verder wordt er gevraagd naar de voorkeur van het aflevermoment, ik had aan in de avond, 1 deel levering op de middag 1 deel in de avond en de aanlevering op zaterdagochtend. Was anders geen probleem maar mijn vrouw had nachtdienst en is dus 2 x wakker gebeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Verder is het wel naar wens geleverd, bedrijf op zich dus niks mis mee maar de levering is slecht

Marco van Dinter

Zeer uitgebreid assortiment tegen scherpe prijzen. Zowel voor de professional als semi-professional en klusser.

Beschrijf hier uw ervaring

Boden het product aan met een interessante aanbieding. Levering zeer snel en netjes verpakt.

Frans

Voor mij een eerste kennismaking. Bestelling vlot en correct geleverd. Zeker aan te raden.

fr saanen

Het gereedschap is oke en voldoet aan verwachtingen.

Echter jammer dat het plastic koffer op meerder plaatsen gescheurd , gedeukt en kapot was , als gevolg van transport schade

Beschrijf hier uw ervaring

ben benieuwd hoe ze bovenstaande oppakken ?????

Bert Wisselink

Prima levering van bestelde producten

Netjes geleverd

monte carlo cars

Zeer positief,en vlugge afhandeling.Dus een goede ervaring met het bedrijf.

Ik zoek ook een 3M mini haakse slijpmachine (partnummer 25125) aan een goeie prijs zoals mijn eerste aankoop.

Beschrijf hier uw ervaring

Hebben een zeer goede prijs kwaliteit.Zal zeker nog aankopen doen.Ben een tevreden klant.

Overall besteld. Zou direct geleverd worden waarvoor 7,25 Euro betaald. Het is nu 6 dagen later. Ik heb NIETS gehoord of ontvangen.
Mail met vraag waar de bestelling blijft is niet beantwoord.

Beschrijf hier uw ervaring

Prijzen lijken competitief maar als ze niet leveren heb je daar niets aan. Voorlopig ben ik mijn geld kwijt.