Joop Wans

Uitstekend

Snelle levering en goedkoop

Jeroen

Snelle leveringen en goede service

Alles super! Sehr empfehlenswert!

Beschrijf hier uw ervaring

Gute Ware, gute Preise, und auch der Versand nach Deutschland war erstaunlich schnell!

Zeer slecht, levertijden zijn niet haalbaar.

Beschrijf hier uw ervaring

De belofte: vandaag besteld voor 17.00 uur besteld, morgen in huis! Deze belofte kan niet nageleefd worden. Een product 2 weken na besteldatum opsturen is niet meer van deze tijd! Webshop kan beter... De belofte: vandaag besteld voor 17.00 uur besteld, morgen in huis! Deze belofte kan niet nageleefd worden. Een product 2 weken na besteldatum opsturen is niet meer van deze tijd! Webshop kan beter stoppen met het verkopen van gereedschap.

Reactie Uwgereedschap.nl:

De afgelopen 2 weken hebben wij idd. wat uitleveringsproblemen gehad; inmiddels zijn de procedures aangescherpt en horen deze problemen tot het verleden.
Wij nodigen u uit om de proef op de som...
Wij nodigen u uit om de proef op de som te nemen.

Snelle leverering. Helaas niet het gewenste product

Beschrijf hier uw ervaring

Boor 14,5 mm besteld met kolf van 10mm.
Maar ik kreeg een 14,5 boor met dezelfde kolf. Waardoor ik deze niet kon gebruiken in mijn boormachine. Zelf moeten laten afdraaien.

Reactie Uwgereedschap.nl:

Het spijt ons zeer dat u ontevreden bent over de levering; wij hebben de procedures rond uitlevering inmiddels aangescherpt zodat deze onvolkomenheden niet meer zullen voorkomen.

Hj vd Bergh

Goed werk

duidelijke site

J Rijken

betrouwbaar en snel

Goede en snelle bevestiging en bezorging

Beschrijf hier uw ervaring

Daarvoor ken ik het bedrijf nog onvoldoende

Zeer tevreden.
Voordelig en een snelle levering.