Heb laatst wat gekocht bij Lasaulecvoordeelshop.nl. Mooie spullen voor weinig geld.

Goede prijzen

Ronald Van grol

Netjes en gemakkelijk dik in ordw

Beschrijf hier uw ervaring

Ik zocht werkschoenen en kwam via via op deze site uit, schoenen gekocht en tevreden met het product, eenmalige ervaring is dus positief!

Beschrijf hier uw ervaring

Het product is goed, goed verpakt etc, toch een punt ter verbetering (weet niet hoe ik het anders moet noemen, het is geen klacht namelijk)
- er wordt vermeld dat voor 1700 uur besteld morgen...
- er wordt vermeld dat voor 1700 uur besteld morgen in huis is, dat was niet het geval bij mij. Ik vond het niet erg en er kunnen heel veel redenen zijn waarom het nu niet lukte maar een mailtje van het gaat ons niet lukken (hoewel niet verplicht uiteraard) is misschien wel een mooie extra klantenservice.

nogmaals, tevreden over mijn aankoop en het bedrijf.

Dat het nog steeds niet geleverd is en ik moet al een beoordeling geven . als het ooit geleverd word ? grt freddy

x

Reactie Uwgereedschap.nl:

Onze excuses, deze beoordeling had nog niet verzonden mogen worden.
Uw bestelling wordt vandaag 2 januari 2018 aangeboden door de vervoerder. Onze excuses voor de opgelopen vertraging.

souden

Op de DHZtools website staat niet helder vermeldt dat de prijzen ex BTW zijn. Bij de term DHZ verwacht je incl BTW prijzen. Pas bij het afrekenen zie je de totaal prijs incl BTW.

De...

De levering nam 3 werkdagen in beslag. Via de website kan je niet nagaan wat er aan de hand is. Status is Betaald -> In behandeling en 3 dagen later > Betaald (moet dit niet zijn Geleverd?). Het zou handig zijn om na het plaatsen van de order een geschatte leverdatum op te geven.

Scherpe prijzen !!

Rob

Onderdelen ontvangen voor maken van een fit verbinding

Beschrijf hier uw ervaring

Goed, bleek een fout in de levering, verkeerde onderdelen. Bij melden direct antwoord en een actie mbt naleveren van onderdelen om het op te lossen. Goed bij dit soort momenten leer je een bedrijf... Goed, bleek een fout in de levering, verkeerde onderdelen. Bij melden direct antwoord en een actie mbt naleveren van onderdelen om het op te lossen. Goed bij dit soort momenten leer je een bedrijf kennen.

Prima prijs en snelle levering

Maurice

Zeer attent en service gericht, bedankt voor de levering 1 artikel was niet vooraardig kreeg keurig een bericht dat het werd nageleverd.

Snelheid communicatie

Joop Wans