Perfecte service

Heel prettig

Mooie stoffen

Snel en klantvriendelijk!

klantvriendelijk

Super goede service, foute print gestuurd, maar direct goed gemaakt en nieuwe verstuurd.

mooie stof, goede service......

Voldoende

Cobie Berm

Goede kwaliteit van de stoffen! Ik had voor het eerst hier besteld, vanwege de bedrukte Alpenfleece stoffen. Had nog wel wat meer bedrukte joggingstof tegen willen komen.....

Prima service en snelle levering

Er zaten strepen op de stof waarna ik had gebeld. Er werd direct nieuwe stof op gestuurd. Prima geregeld

Erna

Schandalig, niet eens B kwaliteit, maar wel D of E kwaliteit. Gebeld, dan moest ik t opsturen, zelf de kosten betalen, dus 2x verzendkosten, dan gingen zij beoordelen of ik gelijk zou hebben en dan... Schandalig, niet eens B kwaliteit, maar wel D of E kwaliteit. Gebeld, dan moest ik t opsturen, zelf de kosten betalen, dus 2x verzendkosten, dan gingen zij beoordelen of ik gelijk zou hebben en dan zouden ze misschien wat gaan regelen. Snap dat je dat zelf wil beoordelen, maar de manier waarop was bij de konijnen af. Niet eens de moeite nemen om in de computer naar de bestelling te kijken, want daar had hij geen tijd voor. Vorige keer prima bestelling, nu slechte kwaliteit en verkeerde kleur

Nee, deze keer absoluut niet, jammer

nee