Erna

Schandalig, niet eens B kwaliteit, maar wel D of E kwaliteit. Gebeld, dan moest ik t opsturen, zelf de kosten betalen, dus 2x verzendkosten, dan gingen zij beoordelen of ik gelijk zou hebben en dan... Schandalig, niet eens B kwaliteit, maar wel D of E kwaliteit. Gebeld, dan moest ik t opsturen, zelf de kosten betalen, dus 2x verzendkosten, dan gingen zij beoordelen of ik gelijk zou hebben en dan zouden ze misschien wat gaan regelen. Snap dat je dat zelf wil beoordelen, maar de manier waarop was bij de konijnen af. Niet eens de moeite nemen om in de computer naar de bestelling te kijken, want daar had hij geen tijd voor. Vorige keer prima bestelling, nu slechte kwaliteit en verkeerde kleur

Nee, deze keer absoluut niet, jammer

nee

Snelle levering en prachtige stoffen!

Efficient. Uitstekende kwaliteit.

Mooie stoffen, en genoeg keus.

Debbie

Snelle service

Mooie website met duidelijke omschrijvingen.
Besteld en snel in huis.
Kwaliteit zoals omschreven

Mooie stoffen

mooie kleuren skay stof

Duidelijk en wordt goed op dehoogte van verzending gehouden

Prima stof

Prima stoffen. Redelijk snelle service. Ik wordt alleen gek van het feit dat als je ergens iets besteld je daarna lastig gevallen wordt om reviews te schrijven.

Prima stof

Ik kon in de link naar track and trace (verzending) niet duidelijk vinden dat het pakket van jullie afkomstig was. Prettig om te weten van welk bedrijf je een pakket je verwacht. Snelle verzending.

Stof was netjes gevouwen en passen in de doos hierdoor geen beschadigingen op de vouwnaden door verzending, super.