Vlotte afhandeling van de bestelling. Klant wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop. Mooie kwaliteit stof!

Zie hierboven

Alles prima geregeld!

Ik heb een staaltje opgevraagd.

Opvallend was dat het staaltje veel groter was dan gebruikelijk (een strook van 20cm over de hele breedte van de stof, in plaats van bijv. 10x10cm). Aan de ene kant was dit fijn, want dit geeft natuurlijk een hele goede indicatie van hoe de stof eruit ziet. Aan de andere kant vond ik het ook wat zonde van de stof. Uiteindelijk was voor mij de kleur namelijk helaas niet goed, dus is er op die manier wat vee stof verloren gegaan.

C van Nispen

Goede en snelle verzending! Prima contact met de verkoper.

Mijn bestelling was niet volledig geleverd (foutjes gebeuren) maar ik kreeg na een fijn contact met de verkoper, mijn ontbrekende stoffen binnen een paar dagen toegezonden. Heel tevreden over de geleverde service.

Mooie en echt kwaliteit stoffen!

Goedkoop

Veel soorten stof en snel binnen!
alleen jammer dat sommige stoffen per halve meter verkocht worden, is uiteindelijk toch duur...

veel keuze!

Goede communicatie, nadat een stof toch niet op voorraad bleek.neemt niet weg dat de stof niet aangeboden had moeten worden online.om teleurstelling te voorkomen.een stof zat binnenin een stuk... Goede communicatie, nadat een stof toch niet op voorraad bleek.neemt niet weg dat de stof niet aangeboden had moeten worden online.om teleurstelling te voorkomen.een stof zat binnenin een stuk goudglitterlijm, wat er niet op hoorde.

Goede snelle communicatie

Dank voor het bezorgen van de stof. Dat ging snel en het was goed verpakt.
Dank voor het bezorgen van de stof. Dat ging snel en het was goed verpakt.
Uiteindelijk bleek de stof toch niet bruikbaar om zetelkussens te vernieuwen. Er zaten kreuken in die er niet meer uitgingen. Ik kan de stof dus niet gebruiken en heb er nieuwe moeten bestellen.

Voeringstof besteld, op tijd geleverd, goed op de hoogte gehouden van de levering

Prijs/kwaliteit verhouding, op de hoogte houden van stand van zaken van bestelling

ilse loffens

Er zat een grote fout in badstof, dit merkte de naaister pas als badjas af was, dat vind ik dusheel jammer