Debbie

Snelle service

Mooie website met duidelijke omschrijvingen.
Besteld en snel in huis.
Kwaliteit zoals omschreven

Mooie stoffen

mooie kleuren skay stof

Duidelijk en wordt goed op dehoogte van verzending gehouden

Prima stof

Prima stoffen. Redelijk snelle service. Ik wordt alleen gek van het feit dat als je ergens iets besteld je daarna lastig gevallen wordt om reviews te schrijven.

Prima stof

Ik kon in de link naar track and trace (verzending) niet duidelijk vinden dat het pakket van jullie afkomstig was. Prettig om te weten van welk bedrijf je een pakket je verwacht. Snelle verzending.

Stof was netjes gevouwen en passen in de doos hierdoor geen beschadigingen op de vouwnaden door verzending, super.

Martje Wubs

Prima, snelle levering, goede kwaliteit stoffen

Snelle levering, een leuk kadootje erbij. Alleen jammer dat het opgevouwen in een doos geleverd is, er zitten "knepen" van het strak opvouwen in de stof. Ik wil nog een grote bestelling plaatsen,... Snelle levering, een leuk kadootje erbij. Alleen jammer dat het opgevouwen in een doos geleverd is, er zitten "knepen" van het strak opvouwen in de stof. Ik wil nog een grote bestelling plaatsen, maar alleen mits het op een rol verzonden kan worden. Ekstra betalen heb ik er graag voor over. Verder zeer tevreden over de stof. Gr. Livina Bornet.

Sofie

4 van de 6 bestelde stoffen waren niet wat ik er van verwacht had.

Ik dacht aanvankelijk het ruime aanbod, daar het steeds lastiger wordt om goede stoffen te kopen.

Monika Bleys

Bestelling heel rap verwerkt en heel rap bezorgd. Dat ben ik heel blij mee.

Sterkte punt is zeker de snelheid en kwaliteit.