Jester Nynke

Positieve ervaring. Snelle levering echter leveren met fietskoerier op de Waddeneilanden dan wordt het DHL standaard een dag later.

Helma

Ik heb er recent voor de eerste keer besteld en bevoel me goed!

Ik vind dat er heel veel keus is uit stoffen en de prijs is goed, goede kwaliteit ook

Voor de eerste keer wat bij dit bedrijf besteld. Snelle levering!!

Snelle leverin g en alles goed verpakt.

Netjes antwoordt gekregen op mijn vraag. Snelle levering!

Snelle levering!

Snelle levering, mooie stof!

snelle levering

Nog iniet veel ervaring, maar de service én kwaliteit van de stoffen zijn gewoon goed

Anna Feenstra

Heel goed.

Snelle verzending.

K. de Vreden

Zeer fijn bedrijf, denken mee. En de bezorging is super snel. En de stof is prachtig.

Persoonlijk en vriendelijk

J.G. Veltman-Stammen

Ik heb lang gezocht naar een simpel stukje gesteppte voeringstof. Zelfs op de markt in Emmen niet te koop. Bij Unistoffen gevonden : 50 cm, geen probleem!

Ja...het invullen van het adres was verkeerd gegaan en er stond bij de straatnaam dus nog een keer het huisnummer. Alles was al afgesloten en ik merkte het pas bij de bevestigingsmail van mijn... Ja...het invullen van het adres was verkeerd gegaan en er stond bij de straatnaam dus nog een keer het huisnummer. Alles was al afgesloten en ik merkte het pas bij de bevestigingsmail van mijn bestelling. Ook heb direct een mailtje gestuurd met een rectificatie en kreeg ook heel snel een mailtje terug met de mededeling dat het was verandert en de levering op het correcte adres zou worden afgeleverd. Snelle actie....dat vind je niet vaak!

Suzzan

Duidelijke website.
En een zeer snelle levering . Met track e tracé.