Anna Feenstra

Heel goed.

Snelle verzending.

K. de Vreden

Zeer fijn bedrijf, denken mee. En de bezorging is super snel. En de stof is prachtig.

Persoonlijk en vriendelijk

J.G. Veltman-Stammen

Ik heb lang gezocht naar een simpel stukje gesteppte voeringstof. Zelfs op de markt in Emmen niet te koop. Bij Unistoffen gevonden : 50 cm, geen probleem!

Ja...het invullen van het adres was verkeerd gegaan en er stond bij de straatnaam dus nog een keer het huisnummer. Alles was al afgesloten en ik merkte het pas bij de bevestigingsmail van mijn... Ja...het invullen van het adres was verkeerd gegaan en er stond bij de straatnaam dus nog een keer het huisnummer. Alles was al afgesloten en ik merkte het pas bij de bevestigingsmail van mijn bestelling. Ook heb direct een mailtje gestuurd met een rectificatie en kreeg ook heel snel een mailtje terug met de mededeling dat het was verandert en de levering op het correcte adres zou worden afgeleverd. Snelle actie....dat vind je niet vaak!

Suzzan

Duidelijke website.
En een zeer snelle levering . Met track e tracé.

Zeer goed!
Mijn tip is om kleinere hoeveelheden stof in een kleinere verpakking te doen. Goed voor het milieu en verzendkosten

Snelle levering, stof goed gesneden

Ze hebben niet heel veel keus, maar mooie stoffen voor leuke prijzen.

mooie stoffen, goede prijs

Dominique Deilgat

Eerst was de verkeerde stof geleverd en twee dagen later had ik al de juiste , waren heel vriendelijk en correct

De snelheid waarmee bestellingen worden uitgevoerd en heel mooi verpakt

Annet van Asselt

Prima service. Echter de kleur op de site van de door mij bestelde stof wijkt erg af van de werkelijke kleur waardoor ik m niet kan gebruiken voor mijn doel. Dat moet toch beter kunnen?

Miep kleine Schaars

Het liep allemaal prima veel keuze het werd vlug verzonden en het klopte allemaal.

De snelle afwikkeling!

Stoffen zijn heel redelijk geprijsd, overzicht op de website en afhandeling van de online bestelling ging vlot. Levering was iets minder... als je het afhaalpunt dat als backup staat aangegeven... Stoffen zijn heel redelijk geprijsd, overzicht op de website en afhandeling van de online bestelling ging vlot. Levering was iets minder... als je het afhaalpunt dat als backup staat aangegeven wijzigt, dan gaat de leverancier er blijkbaar plots van uit dat het meteen daarheen moet.
Resultaat: het zat op zaterdag in de bestelwagen en had op zaterdag bij mijn aan huis geleverd kunnen worden, maar het is pas op dinsdagavond bij de pickup geraakt (besteller levert enkel in de namiddag/avond, pickup was op zaterdag en maandagnamiddag gesloten) waardoor ik het pakje pas op woensdagochtend heb ontvangen.