Begeleiding
Service
Voorbereiding

Een geslaagd uitje!

Enthousiasme en vriendelijk.

Ruimte waar we zaten was te klein. We zaten dicht op elkaar en geluid lag daardoor ook hoog.

de groeneslager

Het muzikale gedeelte was onwijs leuk, Ron doet dat heel goed. Het eten bij Koekebier is absoluut niet voor herhaling vatbaar, zo simpel

Snelle mailwisseling, heel prettig

Het was een gezellige 'bonte' avond!

snelle reactie, zeer efficient. Maatwerk zeer goed!

het eindspel Jenga is wat 'suf' . Een 'kringspel' zoals in de tv show Ik hou van Holland, zou een leuk onderdeel kunnen zijn!

TenneT TSO BV

Iedereen was heel enthousiast en de resultaten waren schitterend!

Creatieve, flexibele instelling. Enthousiasmerend.

Wat eerder op locatie aankomen, ook al komen jullie met het openbaar vervoer. Omdat alles nog klaar gezet moet worden.
De tijd die jullie door hadden gegeven over begin en eind van de...
De tijd die jullie door hadden gegeven over begin en eind van de workshop, voortaan wat meer tijd hiervoor uittrekken.
Op alle locaties heeft men een uur langer gewerkt om de schilderijen toch af te krijgen.

Wij hebben het als zeer prettig ervaren. De spellen waren leuk, gezellig en het werd goed geregeld door de begeleider.
De begeleider beschikte over een goede dosis humor en dit paste perfect...
De begeleider beschikte over een goede dosis humor en dit paste perfect bij de geslaagde dag.
Het lekkere buffet als afsluiter is ook als fijn ervaren.

Al met al was het een zeer geslaagde dag. Veel gezien, gepraat, samengewerkt en veel gelachen.
Bedankt voor deze gezellige dag.

HagaZiekenhuis

Dinerslag

Roy was als begeleider erg gezellig, voelde de groep goed aan.
lokatie was ook perfekt, eten was ook goed
al met al top uitje!!

Klein van opzet, groots in plezier

flexibel, een op maat aangepast programma.

irritant liedje wat de wedstrijd aankondigde.

We hebben genoten!

Snel geregeld en een prima begeleider, die lekker makkelijk inspeelde op de amerikaande gasten. Top!

Deze mooie combinatie tussen spel en plezier zorgen snel voor meer kennis van de stad.

Reactiesnelheid, flexibiliteit en begeleiding

geen idee

CBS De Rank

Iedereen was enthousiast en vond het geweldig! Nogmaals bedankt voor het meedenken van te voren. Het was top!

prima gedaan. Iedereen was enthousiast! Bedankt voor alle moeite!

nee hoor, zo blijven!