Begeleiding
Service
Voorbereiding

In een woord super!

Prima uitleg en begeleiding van het uitje. We hebben erg veel plezier gehad en enorm veel gelachen met elkaar.

Woldringh optiek

We hebben een super avond gehad mede door Elise Schouten .
we zouden het zo weer over doen

Elise Schouten in een woord geweldig.
voelde de groep er goed aan
van ons krijgt ze een dikke 10

we hebben ïk hou van holland " feest gehad echt prima

wat een klein min puntje was dat het ( heerlijke ) eten wat eerder had gemogen

verder niks dan lof

Buren Hallum Automaterialen BV

Het was een erg leuk bedrijfsuitje, met goede begeleiding. We konden zelf een restaurant uitkiezen en dat beviel uitstekend. Al met al een erg geslaagd feestje!

Kraam Zeker

Escape in the City is een leuk spel! We hebben enorm gelachen! Door de handboeien wordt je letterlijk een hecht team. Echt een aanrader!

Vriendelijk personeel! Leuke opdrachten waarbij je goed moet nadenken. Grappig dat je geboeid als team door de stad loopt!

Helaas konden we niet alle opdrachten uitvoeren omdat deze niet up to date waren. Doordat bijvoorbeeld een restaurant niet meer bestond op de plek, konden we het antwoord niet achterhalen. Als je... Helaas konden we niet alle opdrachten uitvoeren omdat deze niet up to date waren. Doordat bijvoorbeeld een restaurant niet meer bestond op de plek, konden we het antwoord niet achterhalen. Als je dus niet bekend bent in de stad, blijf je zoeken. Gelukkig heeft de begeleiding hierbij wel geholpen, dus het is wel goed gekomen. Maar het was wel prettig geweest, als alle opdrachten up to date zouden zijn.

Overdie Metals BV

Wij hebben een fantastisch bedrijfsfeest gehad. Echt iedereen heeft genoten. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Prijs kwaliteit staat hoog in het vaandel bij jullie.

J. van Nijnatten

Het was een ontzettend leuk uitje (vrijgezellenfeest met het spel jongens tegen de meisjes). Het bruidspaar en alle familie en vrienden hebben een ontzettend leuke avond gehad! Het waren leuke... Het was een ontzettend leuk uitje (vrijgezellenfeest met het spel jongens tegen de meisjes). Het bruidspaar en alle familie en vrienden hebben een ontzettend leuke avond gehad! Het waren leuke spellen! Met dank aan Martin (spelbegeleider)! Ook was het contact vooraf met Uitjes en Eten (Rowan en Anouk) erg snel en prettig!

Snelle reactie op mailcontact
Enthousiast spelbegeleider

Tanja

Erg leuk

Was een erg leuk spel. Fanatiek mee gedaan en veel gelachen.

- de roze opdracht kon op twee manieren. Nu heeft iedereen alle foto's gemaakt terwijl dat niet hoefde.
- maak ook een wincategorie met beste foto's
- het was niet duidelijk bij het eten...
- maak ook een wincategorie met beste foto's
- het was niet duidelijk bij het eten wat we mochten kiezen van de kaart. In het email contact werd er gezegd alles. In het restaurant werd er eerst gezegd alles onder de 10 euro. Maar uiteindelijk mochten we alleen iets van 7,20 nemen.

Reactie Uitjes en Eten:

Fijn dat jullie uitje zo geslaagd was. Wat betreft de pizza's is dit een misverstand geweest bij de pizzeria. Natuurlijk zullen we dit met Kindergarden bespreken en compenseren.

Astrid Wagemakers

Voor mijn 50e verjaardag hebben we met 37 personen escape in THE city gedaan.. Door de goede organisatie hebben we een hele leuke dag gehad. Ik vond het erg leuk dat je heel veel van Dordrecht... Voor mijn 50e verjaardag hebben we met 37 personen escape in THE city gedaan.. Door de goede organisatie hebben we een hele leuke dag gehad. Ik vond het erg leuk dat je heel veel van Dordrecht ziet..en mede door de opdrachten hebben we heel veel gelachen. Topper!!

Je krijgt wat er word aangeboden en de reactiesnelheid en klantvriendelijkheid zijn erg goed.

Wij hadden een groep van 37 pers. En er was 1 man die het begeleidde, die zeker een goede leiding had. Maar voor zo'n grote groep is het misschien beter om 2 begeleiders te hebben. Het duurt o.a.... Wij hadden een groep van 37 pers. En er was 1 man die het begeleidde, die zeker een goede leiding had. Maar voor zo'n grote groep is het misschien beter om 2 begeleiders te hebben. Het duurt o.a. best wel lang voordat iedereen in de boeien zit

Hans Vos, Van Oord DMC

Geen goed georganiseerd en erg leuk.

Het was gewoon goed.