Begeleiding
Service
Voorbereiding

Zeer leuk uitje geweest! Door de "quizmaster" erg goed ingesprongen op het team. Zat allemaal goed in elkaar.

Snelle reacties op vragen
Goede locatie
Leuke spontane "quizmaster"

Misschien in laatste week voor de activiteit contact met de "quizmaster" om specieke dingen door te spreken (niet perse noodzakelijk)

Woonzorggroep Samen locatie Hornhoeve

Enorm leuk. iedereen heeft ervna genoten.

Edwin Porssius/Saint-Gobain Pipe Systems

Goed georganiseerd, voorbereiding door middel van orienterend gesprek in Alkmaar met Robert Schuyt, erg prettig om persoonlijk contact te hebben. Op locatie ook alles goed geregeld!

Kaart voor de route updaten, sommige punten waren vervallen (niet als storend ervaren, maar wel een verbeterpunt)

Solveigh

UitjesenEten.nl heeft een sfeervolle, uitdagende en geheel op maat gemaakte teambuilding voor ons diverse en internationale gezelschap samengesteld onder de titel 'Who is the rat?' Goed inspelend op... UitjesenEten.nl heeft een sfeervolle, uitdagende en geheel op maat gemaakte teambuilding voor ons diverse en internationale gezelschap samengesteld onder de titel 'Who is the rat?' Goed inspelend op het moment en enthousiasmerend naar onze gasten toe heeft het team het geweldig gedaan. Het was een unieke manier om iets van de stad Amsterdam aan onze gasten te laten zien terwijl zij ook werden uitgedaagd om samen te werken (of tegen te werken in de rol van de rat). De onthulling bleek verrassend en verbroederend en de foto's tijdens het spel geven ons een onuitwisbare herinnering aan de leuke middag met UitjesenEten.nl.

MCA

Het uitje was prima verzorgd. Allemaal positieve reacties van alle collega's. Eten was prima.

klantvriendelijk.

Oogmaskers stonken. Misschien disposables gebruiken.

Infram

Mede dankzij de geweldige begeleiding van Robert en Martin hebben wij een fantastisch personeelsfeest in Barcelona gehad ter gelegenheid van het 20 jarig jubileum van infram (www.infram.nl)

Robert was altijd bereikbaar voor vragen. Zelfs tijdens zijn rondje hardlopen nam hij nog zijn telefoon! Ook wist hij de zaken uitstekend over te dragen op het moment dat hij zelf alvast naar... Robert was altijd bereikbaar voor vragen. Zelfs tijdens zijn rondje hardlopen nam hij nog zijn telefoon! Ook wist hij de zaken uitstekend over te dragen op het moment dat hij zelf alvast naar Barcelona was om ons feest voor te bereiden. Roan heeft ons uiterst vriendelijk en enthousiast geholpen.

Werkbedrijf Lelystad

Als team zijn we het er over eens dat het voor ons een zeer geslaagd uitje is geweest. Voor iedereen was het haalbaar, opdrachten waren leuk en een leuk spelelement. Ook met de speciale eetwensen... Als team zijn we het er over eens dat het voor ons een zeer geslaagd uitje is geweest. Voor iedereen was het haalbaar, opdrachten waren leuk en een leuk spelelement. Ook met de speciale eetwensen van mensen is goed rekening gehouden.

Goed voorbereid, snelle service, verassende tocht en goede spelelementen, ook goed geregeld met eten in goede restaurants

nvt we zijn allemaal ontzettend tevreden

Zigzagzorg BV

Prettige en professionele begeleiding, Lipdub werd gedaan door iemand met ervaring (en een stagiaire met duidelijk weinig ervaring), erg correcte, professionele en snelle reacties bij mailcontact

prettig in contact, behulpzaam, ervaring

dieetwensen waren door bedrijf wel doorgegeven aan catering, maar niet gehanteerd, misschien goed om dit kort tevoren nog opnieuw te controleren

Super leuke avond gehad met louter positieve berichten van onze medewerkers.

Leuke ongedwongen begeleiding van zowel het voortraject als de avond zelf.

Wellicht is het een optie om indien dit op locatie voorhanden is de aanwezige geluidsinstallatie te gebruiken.
Was niet slecht maar kon beter qua verstaanbaarheid. Heeft te maken met het...
Was niet slecht maar kon beter qua verstaanbaarheid. Heeft te maken met het vermogen van de meegebrachte speakerset.

Zeer gezellig en ontspannen. Veel vrijheid binnen het programma.