Begeleiding
Service
Voorbereiding

Gezellige speurtocht door de stad met leuke spellen

Robert heeft het heel leuk gedaan. We vonden het met z'n allen erg leuk en gezellig.

Goed georganiseerde dag waardoor de sfeer en activiteit erg goed was!

klant is koning, eigen invulling/ideeƫn mogelijk.

nvt

LUX

We deden escape in the City. Was super georganiseerd door JAAP :D
We deden escape in the City. Was super georganiseerd door JAAP :D
Duurde wel veel langer dan we verwacht hadden (aangegeven 2,5 uur). Maar iedereen was super enthousiast en vonden het de leukste activiteit in jaren. Miss een tip is dat we toch wel iets meer in centrum hadden moeten afspreken (was wel mede ons verzoek dicht bij station af te spreken).

Goed voor teambuilding. Lekker bezig. Iedereen moet meedoen. Goed georganiseerd met begeleider.

Zie alg antwoord

Het uitje was ontzettend leuk, genoeg te doen, misschien stiekem wel iets te druk en goed geregeld.

Goede service, ook vooraf. Het was ook net zo leuk als beloofd werd, er wordt goed rekening gehouden met je wensen.

Wat mij betreft (ookal vonden anderen het geweldig) kan het onderdeel muziekquiz er uit. Niet omdat het niet leuk is, maar omdat er steeds maar max 2 mensen konden meeluisteren, en dat vond ik zelf... Wat mij betreft (ookal vonden anderen het geweldig) kan het onderdeel muziekquiz er uit. Niet omdat het niet leuk is, maar omdat er steeds maar max 2 mensen konden meeluisteren, en dat vond ik zelf minder geslaagd wat betreft het teamgevoel. Wat betreft de dienstverlening was er ik gewoon super tevreden.

Leuke, vlotte organisatie met jonge enthousiaste medewerkers die flexibel zijn en met je meedenken. Ook de activiteit was leuk om te doen waarbij ze leuke locaties voor eten hebben.

Snelle en enthousiaste reacties.

Nee, het was prima bevallen.

begrafenisvereniging St.Barbara/De Laatste Eer Warmenhuizen

Het was een mooie ervaring om met jullie in zee te gaan. Bikken en klikken was erg leuk. alleen maar positieve reacties gehoord

Sterk punten: goed georganiseerd,prima begeleider

zou ik zo niet weten.

ZZG zorggroep

Leuk, afwisselend, goede manier om samen te werken. Veranderd de blik op de stad.

Leuke spelleider, goede voorbereiding alles liep voorspoedig. Programma is creatief.

Wij vonden het allemaal een zeer geslaagde middag/avond!
Leuke wandeling door het centrum van Nijmegen met leuke opdrachten en heerlijk gegeten!

Een leuk concept, standswandeling met opdrachten en heerlijk eten.
Goede website.

Misschien routebeschrijving aanpassen, er staat aan het einde ergens "de trappen op" maar dit moet de trappen af zijn.
Het Hollands Restaurant is er niet meer en het Wapen van Nederland is er...
Het Hollands Restaurant is er niet meer en het Wapen van Nederland is er ook niet meer.

Drumband oude post

Wat hebben we gelachen en gestreden tijdens een van de leukste uitjes in Den Bosch

Er goed geregeld en een leuke en gezellige begleiding tijdens de activiteiten. We hebben veel van de stad gezien en heerlijk gegeten.