Begeleiding
Voorbereiding

Prima!

Enthousiasme

Voorgerecht was lauw

Heel erg leuk! Onze entertainer was super en wist iedereen goed te vermaken.
Het was een zeer geslaagde avond. Bedankt!

Goed in communicatie en de uitvoering van het uitje was super.

Misschien leuk om een stukje karaoke toe te voegen en dan moeten de deelnemers zsm raden wie de artiest is/ songnr. is

Edith Schuur

Het was een zeer geslaagd uitje, Jaap Dijkstra heeft het programma vanwege het slechte winterweer ook erg goed aangepast. Een gezellige en inventieve gastheer. Spelelementen waren van een goed nivo.

Vriendelijkheid, servicegericht, veel mogelijkheden.

Kan ik niet bedenken, ik vond het wel jammer voor Jaap dat hij met het slechte winterweer nog zo ver moest reizen!

Superleuke middag gehad! Wel erg jammer dat er geen "nagerecht" was en alleen koffie met iets koek en bonbon

Video was top in elkaar gedraaid, leuke begeleiding!

Het was een tegenvaller dat we alleen koffie en bonbon kregen, ik versta onder een nagerecht wat anders!

Reactie Uitjes en Eten:

Bedankt voor het invullen van het feedbackformulier. Wij waarderen dit zodat we onze service kunnen verbeteren. Wat betreft het nagerecht heeft u helemaal gelijk. Ook wij vinden koffie met een... Bedankt voor het invullen van het feedbackformulier. Wij waarderen dit zodat we onze service kunnen verbeteren. Wat betreft het nagerecht heeft u helemaal gelijk. Ook wij vinden koffie met een bonbon niet geschikt als nagerecht. Ik neem vandaag nog contact op met het restaurant om dit te bespreken en zullen zorgen dat de volgende keer er een goed nagerecht staat.
Wel goed om teh oren dat de rest van de dag naar alle tevredenheid was.

Gemeente Alkmaar

Vanaf het moment van binnenstappen tot de uitwerking ben ik zeer tevreden over de manier van handelen, terugkoppelen, klantvriendelijkheid e.d. Vooral de reacties van mijn collega's na het uitje... Vanaf het moment van binnenstappen tot de uitwerking ben ik zeer tevreden over de manier van handelen, terugkoppelen, klantvriendelijkheid e.d. Vooral de reacties van mijn collega's na het uitje waren heel positief.

ze maken waar, waar ze voor staan.

Een onwijs gezellige avond gehad!

Leuke spelbegeleiding
Leuke aankleding van de locatie

-Eten was niet erg veel
-Misschien als starter nog een typisch hollands snackje (kaas of bitterbal)

Ik ben erg tevreden over ons uitje, en vond het prettig dat er ruimte was voor extra groepsopdrachten.

Van te voren al duidelijk wat de kosten zijn van het uitje. Flexibiliteit in het programma, waardoor we een aangepast programma hebben gekregen. Bereikbaarheid van de organisatie.

Wat meer begeleiding gedurende de opdrachten in de stad.

Ge-wel-dig!

Wat een geweldige avond hebben wij gehad! De communicatie is super, zowel via telefoon als mail. Altijd snel en helder antwoord. De avond zelf was super georganiseerd. Leuke activiteiten en Martin... Wat een geweldige avond hebben wij gehad! De communicatie is super, zowel via telefoon als mail. Altijd snel en helder antwoord. De avond zelf was super georganiseerd. Leuke activiteiten en Martin deed alles met veel gedrevenheid en enthousiasme, hilarisch!

Het enige puntje is dat wij de informatie op de site vrij summier is. Dat zou een stuk uitgebreider kunnen.

Een hele leuke middag die erg leuk begeleid werd door een medewerker van Uitjeseneten.
De afsluiting in "in den vollen pot" was minder geslaagd.
Te groot gezelschap t.o.v. het ingezette...
De afsluiting in "in den vollen pot" was minder geslaagd.
Te groot gezelschap t.o.v. het ingezette personeel en een krappe ruimte.

Middag programma + begeleiding

Nooit meer in de vollen pot gaan eten met een groot gezelschap.

Rijnland Zorggroep

Uitermate goed verzorgd, vanaf het organiseren tot de uitvoering. Leuk uitje Grazy 88.

Goede communicatie aan de telefoon en per mail. Duidelijkheid en in principe kan alles.

Uitje Grazy 88, ook al aangegeven in een mail, wellicht de opdrachten verdelen en 2 sessies, zodat niet één team blijft zitten na het voorgerecht in het restaurant de laatste 45 min. 2 sessies dan... Uitje Grazy 88, ook al aangegeven in een mail, wellicht de opdrachten verdelen en 2 sessies, zodat niet één team blijft zitten na het voorgerecht in het restaurant de laatste 45 min. 2 sessies dan blijft iedereen bezig.