Begeleiding
Service
Voorbereiding

Erasmus Universiteit Rotterdam

Helemaal prima! Bedankt!

Heel vriendelijke staf en erg leuke activiteiten!

Niks! (als ik het goed begreep, werd de fun-golf minder gewaardeerd bij de minder actieve programma. Maar ik was bij de actieve programma en ik vond het geweldig!)

Prima, geregeld en erg gezellig dag gehad.

goede communicatie, duidelijke afspraken

De luch was iets te simpel

Voetbal vereniging "Half negen"

Prima ervaring geweest. Soepele doch directe leiding. Afspraken nagekomen.

Enthousiaste mensen. Staan voor hun zaak. Komen de afspraken na. Communicatie uitstekend. Laagdrempelig

We hebben een erg leuk uitje gehad en erg veel lol gehad. De quiz en opdrachten waren leuk en zaten goed in elkaar. En fijn dat het op korte termijn geregeld kon worden.
Jammer dat we wel...
Jammer dat we wel moesten betalen voor het eten van een persoon die niet had mee gegeten, terwijl ik weet dat het restaurant dat niet zou berekenen. Het was wel tijdig doorgegeven dat dat het geval zou zijn.

Snelle reactie, leuk uitje en leuke begeleiding tijdens het uitje

Ik raad aan de informatie die een klant mailt ook door te geven aan degene die daadwerkelijk bij het uitje aanwezig is. Dat was niet gebeurd en het was leuk geweest als de begeleiding het doel van... Ik raad aan de informatie die een klant mailt ook door te geven aan degene die daadwerkelijk bij het uitje aanwezig is. Dat was niet gebeurd en het was leuk geweest als de begeleiding het doel van het uitje had geweten.

Dienst Uitvoering Onderwijs

Ons team heeft een geweldige middag beleefd; leuke, goede en enthousiaste begeleiding van Roy.

Snelle reacties, meedenkend...!

nvt

Sophie

Ons uitje in Maastricht met het Levend Monopoly-spel was over het algemeen zeer geslaagd. We waren met een groep van 45, waardoor de uitleg door de begeleider soms niet overal goed te horen was. Het... Ons uitje in Maastricht met het Levend Monopoly-spel was over het algemeen zeer geslaagd. We waren met een groep van 45, waardoor de uitleg door de begeleider soms niet overal goed te horen was. Het ging soms ook wat te snel, maar dit is slechts een klein minpunt op een zeer leuke dag. De begeleider Roy was enthousiast en we hebben allemaal een leuke (zonnige!) dag beleefd en ook nieuwe plekjes in Maastricht ontdekt. Bedankt voor de fijne organisatie!

Zeer klantvriendelijk
Enthousiasme werkt aanstekelijk
Leuke opdrachten die de team spirit bevorderen

Bij grote groepen zijn twee begeleiders misschien toch wel handig: we kregen bijvoorbeeld niet altijd een smsje terug met de stand van zaken van het spel en de uitleg was niet overal even goed te... Bij grote groepen zijn twee begeleiders misschien toch wel handig: we kregen bijvoorbeeld niet altijd een smsje terug met de stand van zaken van het spel en de uitleg was niet overal even goed te horen.
Tijdens de lunch in café Edd's hebben we soep en broodjes gekregen, maar de muffin hebben we niet gezien... Dit stond wel zo aangegeven in de offerte?

Het spel 'wie is de rat' is door de gehele groep zeer enthousiast ontvangen. Was een erg gezellige en leuke ervaring!

Zeer snelle reactie, meedenkend en prima en heel leuke begeleiding!

Geen verbetertips, zal het aanbevelen bij collega's/vrienden!

Peek Creative Studios

Prima georganiseerd, weinig op aan te merken. Drankjes zijn misschien aan de krappe kant, maar dat is natuurlijk per groep afhankelijk.

Prima geregeld, ik heb als organisator nergens naar hoeven kijken.
Dat heb ik als zeer prettig ervaren.

nee

Personeelsuitje naar Groningen

Bakkerij ten Veen

Wij vonden het een geslaagde avond.
De avond voldeed aan onze verwachtingen.
De afwisseling tussen spel en eten was goed.
Met elkaar kijken wij er goed op terug.

De communicatie tussen jullie en ons (tijdens de mail en op de avond zelf)!