Lisa

C. K.

Goede service!

nvt

Y

Ik wacht nu al meer dan een maand om me theorie af te nemen, eerst zeggen ze ja je word in september ingepland. we zijn nu al bijna in oktober, en als ik vraag of ze me kunnen bellen nemen ze geen... Ik wacht nu al meer dan een maand om me theorie af te nemen, eerst zeggen ze ja je word in september ingepland. we zijn nu al bijna in oktober, en als ik vraag of ze me kunnen bellen nemen ze geen contact op abnormaal!

Joost Bakker

Geweldige uitleg!

Wat vond je van onze theorieles?

Turbotheorie heeft ervoor gezorgd dat ik in één keer mijn theorieexamen heb gehaald. Met een klein beetje voorbereiding en de les van turbotheorie kan het niet misgaan!

Britt smoor

Wat een geweldige cursus was dit zeg !!! Robin was zo duidelijk in zijn uitleg en gaf zo leuk en leerzaam les
Daarna vol vertrouwen naar het cbr en geslaagd !! Bedankt turbo theorie ik ga jullie aan iedereen aanraden die zijn theorie wil halen
Maar een extra dank voor Robin vond hem echt top !!

Geweldig

M. Smits

Zeer goede ervaring. Met vlag en wimpel geslaagd

Wat vond je van onze theorieles?

Heel nuttig. Alle onderwerpen zijn behandeld die op het examen voorkwamen.

Nikita tossijn

Super goed! Ik had een online cursus gevolgd die heel erg informatief was en ook duidelijk uitleg gaf. Ik ben super blij met turbo theorie en ook ik ben geslaagd voor mijn auto theorie!! Ik raad dit... Super goed! Ik had een online cursus gevolgd die heel erg informatief was en ook duidelijk uitleg gaf. Ik ben super blij met turbo theorie en ook ik ben geslaagd voor mijn auto theorie!! Ik raad dit zeker aan!

Wat vond je van onze theorieles?

heel erg duidelijk en goede uitleg erbij

C.P. van Herk

Mijn zoon is geslaagd. Dit had niet gelukt zonder deze cursus, daar zijn wij beiden zeker van. Ook het vervoer van de cursus locatie naar de examenlocatie heel goed geregeld door TurboTheorie. Heel... Mijn zoon is geslaagd. Dit had niet gelukt zonder deze cursus, daar zijn wij beiden zeker van. Ook het vervoer van de cursus locatie naar de examenlocatie heel goed geregeld door TurboTheorie. Heel vriendelijk en klantgericht!

Wat vond je van onze theorieles?

De theorieles was intensief, maar heel goed. Les gehad van Robin een enthousiaste en vriendelijke leraar. hij hield mijn zoon wel bij de les ;-)

Lars

Fantastische ervaring

Wat vond je van onze theorieles?

Ik vond de les heel goed en duidelijk. En daardoor in 1x geslaagd!

M. Marinussen

Geld geld geld