Mijn ervaring met het bedrijf was goed. Na de betaling kreeg ik meteen een bevestiging mail over alles met de tijden etc. Ook werd ik erg vaak herinnert over de afspraak wat erg fijn was. Verder... Mijn ervaring met het bedrijf was goed. Na de betaling kreeg ik meteen een bevestiging mail over alles met de tijden etc. Ook werd ik erg vaak herinnert over de afspraak wat erg fijn was. Verder vond ik het wel een beetje shady en vaag dat we pas een week van te voren de exacte locatie te horen kregen en dat dit een beetje een verlaten pand was.

Wat vond je van onze theorieles?

Ik ben erg blij dat ik deze cursus heb gevolgd. Ik vind theorie altijd heel erg lastig en had dan ook niet verwacht dat ik het in 1 keer zou halen. Op een gegeven moment ging alles wel heel snel,... Ik ben erg blij dat ik deze cursus heb gevolgd. Ik vind theorie altijd heel erg lastig en had dan ook niet verwacht dat ik het in 1 keer zou halen. Op een gegeven moment ging alles wel heel snel, wat het misschien voor andere lastig maakt om er bij te blijven en het te kunnen blijven volgen.

Heel goed

Wat vond je van onze theorieles?

Prima te doen, goed opletten

Heel goed

Duidelijk en interessant

Erg goed. In 1x geslaagd door alleen de van tevoren gestuurde voorbereiding te leren en de cursus te volgen. Medewerkers ook erg leuk en hartelijk.

Wat vond je van onze theorieles?

Ik raak snel overprikkeld. Het was daarom voor mij erg vermoeiend om lang te concentreren. Echter is het door de vele herhaling toch gelukt om alles in me op te nemen. Ik ben nog steeds erg blij dat... Ik raak snel overprikkeld. Het was daarom voor mij erg vermoeiend om lang te concentreren. Echter is het door de vele herhaling toch gelukt om alles in me op te nemen. Ik ben nog steeds erg blij dat ik hiervoor gekozen heb. Erg goed ook dat er voor eten werd gezorgd.

Geweldig dikke Prima

Top lekker snel

Busra

Duidelijk

Rens

Erg positief.

Wat vond je van onze theorieles?

Erg leerzaam. Snel erin gestampt en alleen het enige wat belangrijk is. Het eten en drinken was minder. Ook kon de aanvang beter geregeld worden.

Dagcursus theorie

Goed en duidelijk

Janne

De dag liep voorspoedig, genoeg pauze

Wat vond je van onze theorieles?

Jullie vertelde het op een Interessante manier waardoor het snelller bleef hangen

prima