Noah

TOP! Na een flinke ochtend leren m’n theorie-examen gehaald met vlag en wimpel

Helemaal goed en duidelijk

Niels

Dick Rozeboom

Zeer goed georganiseerd in alle opzichten. Makkelijk benaderbaar en zeer goed in de communicatie als er iets verandert. Onze zoon is in 1 keer geslaagd omdat hij heel goed begeleid is! Zeer aan te... Zeer goed georganiseerd in alle opzichten. Makkelijk benaderbaar en zeer goed in de communicatie als er iets verandert. Onze zoon is in 1 keer geslaagd omdat hij heel goed begeleid is! Zeer aan te raden!

Wat vond je van onze theorieles?

Betrokken docent, makkelijke eselsbruggetjes en aandacht voor het individu

Natalia

Ik ben heel erg blij met mijn ervaring bij TurboTherie! Heel vroeg begonnen en in een stuk door alle theorie vragen behandeld, onze instructeur hield onze aandacht goed in de gaten. Iedere 2 uur... Ik ben heel erg blij met mijn ervaring bij TurboTherie! Heel vroeg begonnen en in een stuk door alle theorie vragen behandeld, onze instructeur hield onze aandacht goed in de gaten. Iedere 2 uur hielden wij pauze en mochten wij zelf koffie of thee inschenken, vond ik super fijn en dat zorgde voor dat we niet in slaap gingen vallen. Daarna waren wij met de busje naar het CBR gebracht. Bij CBR kregen wij goed uitleg en mochten ook snel naar binnen. En eindelijk heb ik mijn theorie gehaald! Heel erg blij mee! Echte aanrader die cursus!

Wat vond je van onze theorieles?

Geweldig en super duidelijk en met handige tips!

Jim

Zeker een aanrader voor iedereen die moeite heeft met het theorie examen. Enige uitdaging is het vroege opstaan.

Wat vond je van onze theorieles?

Theorieles is top nuttige informatie waar je iets aan hebt.

Jolène (Lena) Dekker

Ik had me aangemeld voor turbotheorie en nog geen dag later hadden ze een plekje voor me dat vond ik zeker super!

Wat vond je van onze theorieles?

Zeer leerzaam, werd vaak herhaald, waardoor je het goed kunt onthouden. Degenen die de cursus gaven, deden het super!

Kaylee

Super leuke, gezellige en leerzame dag gehad. De stof wordt vaak herhaald en er wordt interactief gewerkt. Robin ongelofelijk bedankt, door jou heb ik mijn theorie examen binnen!

Helemaal TOP

Wegens Corona is de cursus een aantal keer verzet, maar turbotheorie heeft het goed opgelost!

Wat vond je van onze theorieles?

Er wordt les gegeven op een leuke manier, veel informatie maar makkelijk te onthouden! Geslaagd ?

Ewout Berkhof

Zeer aardige mensen, ze gaan 100% voor jou theorie

Heel goed duidelijk

Aron Roffel

Goede communicatie. De les, die enthousiast gegeven wordt, bereidt je goed voor op het theorie-examen. Ook vervoer naar CBR top geregeld.

Wat vond je van onze theorieles?

Er wordt je precies geleerd wat je op het examen kan verwachten. Veel herhaling, waardoor je de stof goed in je opneemt. Veel handiger dan leren uit het boek, omdat in een halve dag alles wat je... Er wordt je precies geleerd wat je op het examen kan verwachten. Veel herhaling, waardoor je de stof goed in je opneemt. Veel handiger dan leren uit het boek, omdat in een halve dag alles wat je moet weten duidelijk wordt uitgelegd. Door deze cursus in één keer geslaagd!