Heijnem

De afwerk laten waren best wel beschadigd.

René

Snelle levering en een goede prijs.

Snelle levertijd

Bram

Fijne website voor aankopen

n.v.t

Supersnelle levering, zelfs op zaterdagmorgen.

J Visser

Zondag besteld, bevestigd en dinsdag ontvangen

Snel en doelmatig

O-Seven Design

Goede service

Service

Heel positief, hadden twee orders geplaats, met een afhalen omdat de levertijden van de deur langer was. Maar alles netjes te gelijk geleverd,

Meedenken met de bestelling

Tan

Het bedrijf doet uiteindelijk wat het beloofd heeft, maar de klant moet wel enige overtuigingskracht hebben om dit voor elkaar te krijgen. De slecht ontworpen tuinpoort is vervangen door een nieuwe,... Het bedrijf doet uiteindelijk wat het beloofd heeft, maar de klant moet wel enige overtuigingskracht hebben om dit voor elkaar te krijgen. De slecht ontworpen tuinpoort is vervangen door een nieuwe, maar tussen tijdse info werd niet gegeven. Alleen dat de poort er net zo uit zou zien als de oorspronkelijke, maar geen info over de kwaliteit verbeteren. Dus maar afwachten hoe de poort zich houdt.

Informatie verschaffing kan beter

De garantie is nagekomen, wel met enig duwen van de klant

Pieter van der Wal

Zeer goed en netjes geleverd

Snel en goede levering

Zeer snelle levering en mooi product. Nog gebeld om te vragen of onze bestelling compleet was of dat we iets waren vergeten. Erg goed geholpen en het vergeten onderdeel is direct meegeleverd met de... Zeer snelle levering en mooi product. Nog gebeld om te vragen of onze bestelling compleet was of dat we iets waren vergeten. Erg goed geholpen en het vergeten onderdeel is direct meegeleverd met de 1e bestelling. Perfect!

Communicatie, service en levering.

Th. Peters

Duidelijke website. Snelle service. Uitstekende hulp van chauffeur.

Service chauffeur