jk

Prettige ervaring

snelle verzending,goed bereikbaar,behulpzaam

beter bijhouden van betalingen

Marina Pinoy

Zeer correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling, een optimale dienstverlening. Ik ben een zeer tevreden klant.

Zeer correct.

Geen bemerkingen, alles naar wens verlopen.

A.Zettlinger

Hele mooie ringen ontvangen en snelle ,goede service ! We zijn erg tevreden.

Groot aanbod , goede kwaliteit en fijn geprijsd

Niet dat ik weet

Anke

Super, correct en klantvriendelijk. De ringen en briljanten zijn van goede kwaliteit. Echt zware ring! Wij zijn blij verrast! Ring precies zoals de afbeelding. Snelle reactie en bijzondere wens voor... Super, correct en klantvriendelijk. De ringen en briljanten zijn van goede kwaliteit. Echt zware ring! Wij zijn blij verrast! Ring precies zoals de afbeelding. Snelle reactie en bijzondere wens voor ons uitgevoerd. Wij raden dit graag iedereen aan!

Klantvriendelijk en correct

Alla

Wij zijn heel tevreden met dit bedrijf.
Onze trouwringen zij heel mooi en het contact liep prettig en simpel. Echte professionele juweliers.
Wat een mooi werk en ook snel!
Bedankt!

Grote assortiment en makkelijk contact

Vanessa

Zeer tevreden , fijn en goed geholpen.

Klantvriendelijk, eerlijk advies , vakbekwaam, weten waar ze over praten. Gastvrij.

Geen.

Ashton

Heel aangenaam

Betrouwbaar
Professionele uitleg

Wat voor ons wel leuk had geweest was bij de levering van de ringen bij ons thuis te kunnen betalen. Dit kon echter niet en vormde voor ons wel een obstakel.

A . Jansen

Zeer tevreden vlotte levering mooi assortiment en goede prijzen

Vlotte levering en contacten

Marjon

Onze trouwringen hier besteld. Doordat we (door omstandigheden) vrij laat waren met ringen bestellen eerst via de mail contact gehad wat ze voor ons konden betekenen.

We kregen positief...

We kregen positief bericht terug en onze ringen waren voor onze trouwdag binnen. Super fijn!

Met het graveren was iets misgegaan, hierover contact gehad. Eerst trouwen en daarna opsturen, super fijn. Na onze trouwdag de ringen weer opgestuurd en een week later hadden we ze mooi gegraveerd weer terug!

Snelle communicatie, oplossingsgericht

Informatie plaatsten over het graveren van de carbonringen.

Andrea van der Weij Bethlehem

Echt wauw! De ringen passen ondanks de pasringen perfect. En eerlijk? Voor trouwringen zijn hun de goedkoopste. What you see is what you get. Echt mooie trouwringen, de service super! Duidelijk... Echt wauw! De ringen passen ondanks de pasringen perfect. En eerlijk? Voor trouwringen zijn hun de goedkoopste. What you see is what you get. Echt mooie trouwringen, de service super! Duidelijk allemaal. Super bedankt!

Klantvriendelijk, mooie ringen, goede kwaliteit!

Nvt