Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

J.M.

In het begin was er verschil van mening over de juiste maatvoering volgens tekening i.v.m. onderdoorgang. Hierdoor heb ik extra kosten gemaakt van 393.55 euro.

H.H.vd. H.

Ik vind de gebruikshandleiding (het boekje) niet erg duidelijk
1. Op de eerste plaats is de druk veel te klein (vooral voor oude mensen)
2. De bediening is te zeer verspreid beschreven...
Ik vind de gebruikshandleiding (het boekje) niet erg duidelijk
1. Op de eerste plaats is de druk veel te klein (vooral voor oude mensen)
2. De bediening is te zeer verspreid beschreven in plaats van puntsgewijs op een plaats te beschrijven wat men moet doen om de lift in beweging te krijgen.

Dat waren mijn opmerkingen.

J.v.R.

Na mijn desastreuze ervaringen in 2015 + 2016 (met nu wijlen) Molenaar Nunspeet, beoordeel ik thyssenkrupp op alle punten met 5 sterren.

B.B.

De traplift is boven veel te hoog de buis en ik kan er niet langs lopen en ook niet de kinderen. Als ze bij mijn zijn.

Reactie TK Home Solutions NL:

Een vervelende situatie voor mevrouw. Alles is geïnstalleerd zoals overeengekomen. Helaas was mevrouw niet tevreden en wij hebben aangeboden het probleem te verhelpen. Mevrouw zag van de traplift af... Een vervelende situatie voor mevrouw. Alles is geïnstalleerd zoals overeengekomen. Helaas was mevrouw niet tevreden en wij hebben aangeboden het probleem te verhelpen. Mevrouw zag van de traplift af en deze is inmiddels door ons gedemonteerd.

H.v.H.

We hebben de contacten met thyssenkrupp als zeer positief ervaren. Zowel de gesprekken met de adviseur alswel de kundigheid van de monteur waren erg prettig. Ook gezien de snelle levering Chapeau.

C.d.M.

Geweldig de dames aan de telefoon, de monteur ter plaatse en de accountmanager voor de verkoop.

G.E.N.J.H.

Met alles zeer tevreden 5 sterren.

R.J.

Ik ben zeer tevreden, met mijn traplift. Vooral ook de monteurs, goede uitleg, maar vooral ook tijd voor je als je het niet gelijk begrijpt. Kan nu blijven wonen. Bedankt. Ik maak veel reclame voor... Ik ben zeer tevreden, met mijn traplift. Vooral ook de monteurs, goede uitleg, maar vooral ook tijd voor je als je het niet gelijk begrijpt. Kan nu blijven wonen. Bedankt. Ik maak veel reclame voor de lift.