Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

R.J.F.H.W.

Wij zijn zeer tevreden met de traplift. Wij kunnen nu van de 1ste naar de de 3de zonder moeite. Hij is vakkundig aangelegd door zeer ervaren monteurs, goede en vriendelijke vaklui. De monteurs... Wij zijn zeer tevreden met de traplift. Wij kunnen nu van de 1ste naar de de 3de zonder moeite. Hij is vakkundig aangelegd door zeer ervaren monteurs, goede en vriendelijke vaklui. De monteurs hebben alles netjes en schoon achtergelaten, en goede uitleg gegeven. De service is ook prima!

G.V.

Ben heel tevreden met de lift en de goede service. De goede afspraken die wij maken en het op tijd komen van het personeel.

J.V.

Het contact met de vertegenwoordiger was prettig en ter zake doende. De verstrekte informatie was correct en niet onnodig uitgebreid met allerlei verhalen. Vervolgens is de levering en daarna de... Het contact met de vertegenwoordiger was prettig en ter zake doende. De verstrekte informatie was correct en niet onnodig uitgebreid met allerlei verhalen. Vervolgens is de levering en daarna de plaatsing uitgevoerd volgens afspraken. Ook de nazorg is tot op heden goed verlopen waarbij het contact met de monteurs heel prettig was.

P.J.d.V.

Heel tevreden met de traplift tot op heden geen storingen. Ook over de plaatsingen, en montage ben ik alsmede het advies zeer tevreden mee. Mijn moeder kan niet met de traplift op en neer.

G.E.V.

Zeer tevreden, zonder deze lift kan ik niet meer boven komen, ook zeer tevreden over service na. Na opbellen wordt het probleem zeer snel geregeld.

H.A.H.d.N.

Wij zijn zeer tevreden met onze Swing traplift. Die op onze vrij van de muur staande, spiltrap is opgebouwd. We zijn erkentelijk voor de goede adviezen in de 'aanloop-periode'. Ook de contacten met... Wij zijn zeer tevreden met onze Swing traplift. Die op onze vrij van de muur staande, spiltrap is opgebouwd. We zijn erkentelijk voor de goede adviezen in de 'aanloop-periode'. Ook de contacten met het onderhoudspersoneel stemmen tot tevredenheid. De telefonische bereikbaarheid is zeer goed, mede dankzij onze vaste contactpersoon op de service, die ons zeer correct en prettig te woord staat.

G.J.M.B.D.

Tevreden met de traplift. (alleen veel geluid)Een voordeel is mobiliteit in huis. Service en telefonische bereikbaarheid zijn goed.

G.v.d.H.

Ik ben zeer tevreden met de traplift. Heb nu geen moeite meer om boven te komen. Service en advies uitstekend.

G.v.d.H.

Bestelling en super snelle levering (in 8 werkdagen) op speciaal verzoek! Montage niets dan log. Geen haastklus en afraffelen van de monteur. Gebruik traplift geheel aan de verwachtingen!