Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

G.A.S-H.

Service is prima - snelle levering

Reactie TK Home Solutions NL:

Een vervelende situatie voor meneer. Om het gebonk te verhelpen zal er een afspraak met meneer worden gemaakt, zodat de monteur het gebonk kan verhelpen. Met vriendelijke groet, thyssenkrupp Encasa.

H.C.P-H.

Dit had ik jaren eerder gehad moeten hebben , het gemak en veilig naar boven en onder te gaan met uw lift. Jullie hebben een dikke 10 verdient.

J.J.M.K.

Uitstekende communicatie over komst elektricien en levering van de onderdelen. Twee weken na het telefonisch contact is de traplift gemonteerd. Super snel!

M.T.

Zeer tevreden, goede service! Bij storing direct verholpen. Prettige mensen die aan huis komen!

A.J.B.

Ik ben zeer tevreden. Nu kan ik weer naar boven komen om te slapen. Over de service en advies heb ik geen ervaring evenmin over de telefonische bereikbaarheid.

W.K.

Wij zijn enorm tevreden met de traplift en de echtgenote maakt er dagelijks meermalen dankbaar gebruik van. Wij hebben geen klachten. Prima kwaliteit. Servicebeurt per jaar wel heel erg kostbaar en... Wij zijn enorm tevreden met de traplift en de echtgenote maakt er dagelijks meermalen dankbaar gebruik van. Wij hebben geen klachten. Prima kwaliteit. Servicebeurt per jaar wel heel erg kostbaar en eigenlijk heel duur. Met de telefonische bereikbaarheid geen probleem en gelijk correcte antwoorden.

P.v.B.

Goed tevreden - makkelijk naar boven gaan - De service is prima - altijd bereikbaar.

E.H.K.

Ik ben zeer tevreden onmisbaar. Mijn vrouw gebruikt altijd de traplift (en voor mij veel loopruimte) Kwaliteit en service is ook prima met storingen bellen en ze komen dezelfde dag.

M.V.T.

Alhoewel ik nog niet geheel afhankelijk ben van de lift, voldoet de lift voor mij zeer goed. Behalve mijn gebruik alleen, is het ook buiten gewoon behulpzaam bij transport van was, boeken, etc. Ik... Alhoewel ik nog niet geheel afhankelijk ben van de lift, voldoet de lift voor mij zeer goed. Behalve mijn gebruik alleen, is het ook buiten gewoon behulpzaam bij transport van was, boeken, etc. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit, de service en zo nodigen adviezen. De telefonische bereikbaarheid is perfect.

N.K.R.

De traplift geeft mij de ruimte om ook 'boven' te leven en niet met alleen in de beperkte ruimte 'benden'. Hoewel er wel iets te wensen overblijft ben ik tevreden over de service en vertrouw erop... De traplift geeft mij de ruimte om ook 'boven' te leven en niet met alleen in de beperkte ruimte 'benden'. Hoewel er wel iets te wensen overblijft ben ik tevreden over de service en vertrouw erop dat dat in de toekomst zo blijft. Gelukkig heb ik tot nu toe geen ervaring met de telefonische bereikbaarheid.