Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Traplift is goed, maar men dwingt je tot het afsluiten van een onderhoudscontract. Geen onderhoudscontract, dan komt men in het weekend niet.

T.J.d.V.

Zeer positief. Leefmogelijkheden groter geworden.

J.G.V.

Heel erg tevreden over de lift. Makkelijk in gebruik al eerder moeten aanschaffen. Fijne monteurs.

J.C.M.d. Bakker

Snelle reactie, secure meting, goede voorlichting op 1 punt na: Geen reële voorstelling van het ruimtebeslag van de rail bij het startpunt voor de onderste trede: Echte tegenvaller! Door mensen niet... Snelle reactie, secure meting, goede voorlichting op 1 punt na: Geen reële voorstelling van het ruimtebeslag van de rail bij het startpunt voor de onderste trede: Echte tegenvaller! Door mensen niet goed geschetst. 2. Wij hadden graag in een particuliere setting de lift willen bekijken. Wisten niet dat het mogelijk was. We werden alleen verwezen naar de showroom. 3. Afstemming datum levering van materialen verliep niet prettig.

Reactie TK Home Solutions NL:

Een minder prettige ervaring voor mevrouw. Helaas was de verwachting iets anders dan daadwerkelijk plaatsing van de traplift. Wij hebben mevrouw extra service kunnen bieden voor de traplift ter... Een minder prettige ervaring voor mevrouw. Helaas was de verwachting iets anders dan daadwerkelijk plaatsing van de traplift. Wij hebben mevrouw extra service kunnen bieden voor de traplift ter compensatie. Met vriendelijke groet, thyssenkrupp Encasa.

J.S.

Snelle reactie opvragen. Alleen binnendienst mag wel wat beter.
Jij doet je best om thyssenkrupp bij de gemeente te krijgen en je hoort en niets meer van.

H.M.

40 dagen traplift niet kunnen gebruiken door meetfout.
Installatie 11-11-2016. 22-11-16 de monteur komt kijken wat er aan gedaan kan worden. Ander eindstuk.
21-12 Wordt het andere...
40 dagen traplift niet kunnen gebruiken door meetfout.
21-12 Wordt het andere eindstuk afgeleverd en geïnstalleerd.

A.th.D.G.

10 met een griffel

G.C.S.

Nadat door een verkeerd advies de verkeerde stoel was geleverd is het mede door het vakmanschap van de monteur toch nog goed gekomen.