Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

C.H.M.H.

Wij hebben hem nog niet zo lang, maar onze eerste ervaring is prima.

Reactie TK Home Solutions NL:

Inmiddels hebben wij contact gehad met meneer en mevrouw en hebben een afspraak gemaakt om op korte termijn langs te gaan. Onze monteur zal de schroeven die uit de trap steken netjes wegwerken. Met... Inmiddels hebben wij contact gehad met meneer en mevrouw en hebben een afspraak gemaakt om op korte termijn langs te gaan. Onze monteur zal de schroeven die uit de trap steken netjes wegwerken. Met vriendelijke groet, thyssenkrupp Encasa

J.v.d.W.

Een nieuwe wereld gaat open. Kom weer boven het hele huis beschikbaar.

J.G.N.

Adviseur verwerkte geen jubileumkorting in de prijs en op opdringerig. Besteldatum 2-2-2017 levering 15-2-2017. Monteur zeer tevreden.

T.H.A.

Prettig bedrijf, goede afspraken. Prima produkt.

H.C. M.

Buitengewoon gunstig
Snelle ervaren werkers.
Uitstekende instructie.
Handige goed te bedienen lift.

A.H.G.S.

Via een ergotherapeut en vervolgens Arc en ciel in Ulft kwam ik bij u firma terecht. Onderstaande beoordeling geeft goed weer hoe tevreden ik ben. Eén verbeterpunt heb ik wel: in strijd met de zeer... Via een ergotherapeut en vervolgens Arc en ciel in Ulft kwam ik bij u firma terecht. Onderstaande beoordeling geeft goed weer hoe tevreden ik ben. Eén verbeterpunt heb ik wel: in strijd met de zeer professionele opmeting van de situatie door de adviseur en de grote vakkundigheid van de monteur is, dat er bij de aflevering te weinig afdek strips geleverd zijn voor het snoer dat van de stoel naar het stopcontact loopt. Resultaat: de laatste meter bij het stopcontact ontbreekt de afdek strip en dat staat wel wat slordig.

B.S

Prima dienstverlening.
Zeer tevreden over bezoek vertegenwoordiger, telefonische afspraken maken, als de werkzaamheden van de monteur.

S.S.

Aleen maar positief