Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

C.

Doorslag van mijn keus: de mogelijkheid om de lift op de smalle kant van de trap te bevestigen, waardoor "normale" mensen de trap goed kunnen blijven gebruiken!

J.W.F.M.

Mijn ervaring met de traplift is zeer goed.
Hij doet zijn werk perfect en geruisloos.

P.A. S.

Voordat wij tot aankoop overgingen, hebben wij ons licht opgestoken en proefritten gemaakt op thyssenkrupp trapliften in de directe omgeving bij buren. Deze bevielen ons en onze aankoop beantwoordt... Voordat wij tot aankoop overgingen, hebben wij ons licht opgestoken en proefritten gemaakt op thyssenkrupp trapliften in de directe omgeving bij buren. Deze bevielen ons en onze aankoop beantwoordt aan de bevindingen.

P.V.

Vriendelijk en klantgericht

P.O.

Zeer tevreden over uw service. Monteurs altijd vriendelijk

R.Z.

Uitstekend!
- Snel 1ste afspraak
- Snelle levering
- keurige installatie

J.F.J.K.

Lift gekocht als preventie, gezien mijn leeftijd (83), maar wil ook proberen mijn spierkracht behouden. toch zijn mijn bevindingen zeer positief.

Reactie TK Home Solutions NL:

Onze monteur is de dag na installatie bij meneer op bezoek geweest om heb extra uitleg te geven over het verwisselen van de batterijen. Meneer kan nu zelf de batterijen verwisselen, indien nodig.... Onze monteur is de dag na installatie bij meneer op bezoek geweest om heb extra uitleg te geven over het verwisselen van de batterijen. Meneer kan nu zelf de batterijen verwisselen, indien nodig. Met vriendelijke groet, thyssenkrupp Encasa

F.R.

Geen orderbevestiging ontvangen vindt dit niet correct.

Telefonische afspraken correct nagekomen toch een bevestiging per mail zou wel wenselijk zijn geweest.

Reactie TK Home Solutions NL:

Beste meneer, dank u wel voor uw feedback. Onze acties verschillen per maand en worden per maand gecommuniceerd. De actie van juni hebben wij wegens succes in juli verlengt. Wij vertrouwen er op u... Beste meneer, dank u wel voor uw feedback. Onze acties verschillen per maand en worden per maand gecommuniceerd. De actie van juni hebben wij wegens succes in juli verlengt. Wij vertrouwen er op u met dit antwoord van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, thyssenkrupp Encasa.