Bestelling is geheel naar wens verlopen.

Ik heb een tafel besteld, deze mocht ik eerst bekijken voordat ik besloot hem te kopen. Super fijn!
Helaas ontbraken de vleugelmoeren waardoor de tafel niet meteen op zijn poten kon komen te staan, maar deze zijn meteen nagestuurd.

Snel en correct

Ja geschiedenis van het bedrijf

Spiessens

Subliem, snelle service, er werd direct op mijn vraag via mail geantwoord en onze pakjes waren er heel snel, ze zijn super mooi. Vriendelijk bedankt

Direct antwoord op de mail.

Goede kwaliteit en vormgeving van de producten

Uw klantencontact

Femke

Netjes en snel thuis geleverd. Degelijke kwaliteit

Johan Visser

Het aankoopproces en de website zijn prima in orde, het product dat we dit keer geleverd kregen was beschadigd. Na contact met het bedrijf was er snel een oplossing en hebben we een goed exemplaar... Het aankoopproces en de website zijn prima in orde, het product dat we dit keer geleverd kregen was beschadigd. Na contact met het bedrijf was er snel een oplossing en hebben we een goed exemplaar ontvangen. Bedankt.

Leuk assortiment. Gelukkig geen opschriften....

Misschien de verpakking verbeteren van de kleinere producten die niet zelf afgeleverd worden...

Iris Bergsma

Hoi.
Ik heb al een paar keer artikelen bij jullie besteld. Iedereen keer ben ik weer blij wanneer ik de spullen ontvang. Mooie ontwerpen en keuze uit veel kleuren.
En wat ik dan heel...
Hoi.
En wat ik dan heel aardig vind is dat ik een Ariadne at Home bij de bestelling vind. Hartelijk dank.

Ik hou van kleur en bij jullie is er meestal geruime keuze om een artikel in een gewenste kleur te ontvangen. Gelukkig niet alleen wit en grijs.

Misschien vaker een nieuw artikel.

Reactie timzowoodliving:

Dank u voor uw mooie beoordeling, ons doel is dat alle klanten blij en tevreden zijn. Binnenkort wordt een prachtige Apothekerskast aan ons assortiment toegevoegd!

Goede service

Leuke originele producten mooi hout goede kwaliteit