Snel geleverd, persoonlijk contact, mooie producten, uitstekende service

Zeer goede klantenservice

Helemaal niets!

Wilma

Snelle levering na bestelling via de webshop

Dat je gebeld wordt een dag voor levering en netjes binnen de afgesproken tijd het product afleveren ?

Helemaal geen

Klaske

Ik vond hier wat ik moest hebben dus super natuurlijk

snelle levering

bestellen ging niet gelijk helemaal goed moest een paar keer opnieuw het product zoeken.

Reactie timzowoodliving:

Ja dat is jammer, ik begrijp dat u bij de zoekterm van de roestige haakjes op Google onze site bij latere pogingen niet gelijk kon vinden. De ene keer staan we hoger dan de andere keer, hoe dat... Ja dat is jammer, ik begrijp dat u bij de zoekterm van de roestige haakjes op Google onze site bij latere pogingen niet gelijk kon vinden. De ene keer staan we hoger dan de andere keer, hoe dat precies werkt weet ik niet. Fijn dat u toch geslaagd bent en tevreden bent met de haakjes. Mijn dank voor uw beoordeling,

Snelle levering, prima producten.

patsy devillé

Super afhandeling, werd correct geïnformeerd over levering.

Inez

Prachtige spullen die in elk interieur passen. Mooi afgewerkt en bewerkt. Ben super blij met de 3. Items die ik inmiddels heb

Goed contact

Mooie producten

flexibel qua afleveradres

niet flexibel qua tijdstip bezorgen. Als datum niet schikt, kan het pas enkele weken later...

Reactie timzowoodliving:

Ik begrijp uw opmerking, wij rijden al onze grote producten en kwetsbare producten zelf uit. Ieder stukje Nederland iedere 2 weken, vandaar dat we vervolg leveringen pas 2 weken later kunnen doen.... Ik begrijp uw opmerking, wij rijden al onze grote producten en kwetsbare producten zelf uit. Ieder stukje Nederland iedere 2 weken, vandaar dat we vervolg leveringen pas 2 weken later kunnen doen. Dank voor uw beoordeling en fijn dat u deze tip geeft, zodra dat anders kan veranderen we dat.

Uitstekende service. Klantvriendelijk. Goede kwaliteit, mooie producten.

Communicatie rondom de levering uitstekend.
Mooie ambachtelijke producten met een goede kwaliteit.

Geen, blijf vooral doorgaan met een prachtig assortiment.

Dank U wel.

Wij hebben al vaker spullen bij dit bedrijf gekocht en nog nooit problemen gehad. Ook aan de telefoon aardige en vakbekwaamheid

Snelle correcte service en men houd zich aan gemaakte afspraken

Zouden we echt niet weten

Zeer tevreden!

We wilden graag een kast in antraciet, maar deze kleur was niet meer voorradig. Door proactief meedenken van timzowood hebben we de kast uiteindelijk in lichtgrijs kunnen bestellen. Erg prettig in... We wilden graag een kast in antraciet, maar deze kleur was niet meer voorradig. Door proactief meedenken van timzowood hebben we de kast uiteindelijk in lichtgrijs kunnen bestellen. Erg prettig in contact.

Reactie timzowoodliving:

Fijn om te horen onze dank,