fijn dat het op zaterdag geleverd kon worden.

Els den Outer

Goede website met mooie artikelen, keurig verzorgd. Na de bestelling netjes een mail.
Als de bestelling komt wordt je goed op de hoogte gehouden.
Ben erg tevreden met mijn bestelling ,...
Als de bestelling komt wordt je goed op de hoogte gehouden.
Ben erg tevreden met mijn bestelling , mooi gemaakt en past prima bij mijn spullen.

Ik zag eigen vervoer, dat is al prettig.
Vond het slim dat je de mail moest terug sturen, zodat het bevestigd is dat het bezorgd kan worden.

Zou zeggen ga zo door, is prima.

Goede kwaliteit en service. Mooie producten

Snelle levering. Telefonische waarschuwing wanneer er geleverd wordt. Het product werd in huis door de leverancier gemonteerd. Klasse

Doe geen was meer op een tafel die zo temperatuur gevoelig is. Binnen een dag al kringen op de tafel

Cynthia

2x een bestelling geplaatst. Goed geholpen. Erg behulpzaam

Tijdloze meubelen, goede kwaliteit. Uniek product tussen al die massa productie

Je moet goed kijken om de vestiging in Zaandam niet te missen. Als het busje er staat is het goed te vinden. Al staat deze er niet mis je snel het reclamebord op het gebouw

Pien

Mooie producten, soms aan de prijs, maar dat is het zeker waard!

Mooie producten, snelle levering en fijn contact.

Ga zo door??

Ik ben al jaren fan van Timzowood vanwege de kwalitatieve massieve meubelen die ze leveren

Goede prijs kwaliteit verhouding
Degelijke meubelen

Wij hebben dit x wel heel erg lang op de spullen moeten wachten. Wel netjes gemeld met een mailtje. Maar het was wel heel erg lang..
Normaal gaat het wel goed

Reactie timzowoodliving:

U heeft helemaal gelijk, het heeft lang geduurd voordat de burotafeltjes weer op voorraad waren. Onze excuses daarvoor. Wij leren er weer van. We zetten alleen producten online die op voorraad zijn,... U heeft helemaal gelijk, het heeft lang geduurd voordat de burotafeltjes weer op voorraad waren. Onze excuses daarvoor. Wij leren er weer van. We zetten alleen producten online die op voorraad zijn, dus snel leverbaar. Dank voor uw beoordeling.

Larissa

Het houten keukentrapje met hartje is vandaag gebracht. Ik ben erg tevreden. Mooi, stevig trapje.
Het trapje was een tijdje niet leverbaar. Gevraagd of het product weer in het assortiment kwam. De volgende dag had ik al antwoord. Erg fijn.

Snelle reactie op vragen.

Verfkwaliteit. De verf bladdert op bepaalde plekken af. Gelukkig zit het aan de onderkant en valt het niet op maar het hoort niet.

Bovenstaande zondag in de beoordeling gezet....

Bovenstaande zondag in de beoordeling gezet. Vandaag (maandag) werd ik gebeld door timzowoodliving dat ze het vervelend vinden dat de verf los laat. Er werd voorgesteld het trapje terug te sturen en dat er een nieuw trapje verzonden zou worden. Aangegeven dat waar de verf loslaat (aan de onderkant)niet opvalt. Dus het terugsturen van het trapje vond ik niet nodig. Vervolgens werd er aangegeven dat het niet de bedoeling is dat een klant ontevreden is en dat ze toch wat wilden doen. Zodoende hebben ze mij 20% korting gegeven.
Ik vind dat ze het netjes hebben afgehandeld. En ik was positief verrast dat er zo snel gehandeld werd.

Audrey

Mooie producten

Kwaliteit

?

E. van Geel

Snelle bezorging. Vriendelijke en prettige communicatie. De kastjes die wij besteld hebben zijn van een mooie kwaliteit. Leuk ook dat er een woonmagazine bijgeleverd werd.

Communicatie na aflevering, door nog een bericht te sturen of alles naar wens is verlopen.

Die heb ik niet.

Zocht mooi TV meubel. Vond hem hier, helaas uitverkocht! In februari ontving ik mail dat er een nieuwe levering was. Goede afspraken gemaakt want werd snel bezorgd. Heel mooi meubel, kwaliteit!

Directe, duidelijke communicatie. Geen gedoe. Zorgen voor goede afstemming.