Maurice van den Heuvel / Skal

TimeChimp kan op meerdere manieren gebruikt worden. De bureaublad applicatie mist mijn inziens de mogelijkheid om een volledig week te zien, je kan namelijk enkel 1 dag in het scherm zien. Maar... TimeChimp kan op meerdere manieren gebruikt worden. De bureaublad applicatie mist mijn inziens de mogelijkheid om een volledig week te zien, je kan namelijk enkel 1 dag in het scherm zien. Maar gelukkig is daar de TimeChimp website, hier heb je wel de mogelijkheid om een hele week te zien (dit is tevens op de android applicatie ook mogelijk). Het invullen van de uren en het bewerken en/of toevoegen werk super. Het is allemaal heel overzichtelijk en duidelijk

SSW groep

Prima product, service voor verbetering vatbaar

Reactie TimeChimp:

Hoi,
Hoi,
Bedankt voor je review. Wel jammer dat we slechts een 5 krijgen op basis van onze service. Zou je ons kunnen vertellen waarom we niet hoger dan een 5 scoren? Wellicht kunnen we je ergens mee helpen om te zorgen dat je ervaring met (de service van) TimeChimp beter wordt. Je kunt contact opnemen met ons via de chat of support@timechimp.com. We horen graag van je.
Brendan
TimeChimp

QRC

Makkelijk en overzichtelijk uren/administratie doen

Skal Biocontrole

Eenvoudig en zeer duidelijk in gebruik

Romy

Website werkt prima

John Otters

Tijdschrijven is saai. Leuker kunnen ze het niet maken. Wel makkelijker. Een pauzeknop zou fijn zijn, en een lichtere app. Vreet soms 25% van de CPU.

Willemooms.nl Support

Overzichtelijk en eenvoudig te gebruiken

Prima oplossing voor het schrijven van uren.

Michael Goossens / Eurofins

Werkt altijd en zoals het moet.