Sara

Prima en vriendelijk geholpen met overzetten data van I iPhone van mijn dochter naar de laptop. Aan de telefoon was een schatting van 50 euro afgegeven maar moest uiteindelijk toch maar 25 euro... Prima en vriendelijk geholpen met overzetten data van I iPhone van mijn dochter naar de laptop. Aan de telefoon was een schatting van 50 euro afgegeven maar moest uiteindelijk toch maar 25 euro afrekenen.

M

Microfoon kapot gegaan door scherm reparatie

Toelichting

Vanwege barst in scherm, scherm laten vernieuwen, bij ophalen mededeling dat microfoon tijdens vervanging beschadigd is en het niet doet, besteld moet worden en enkele dagen duurt , tot die tijd... Vanwege barst in scherm, scherm laten vernieuwen, bij ophalen mededeling dat microfoon tijdens vervanging beschadigd is en het niet doet, besteld moet worden en enkele dagen duurt , tot die tijd kunnen mensen mij alleen horen via de speaker.. geen korting gekregen door toegebrachte schade

Charlie

Binnen 1 uur kon ik mn telefoon weer ophalen

Merel

Perfect

Toelichting

Hele vriendelijke jongen en perfecte, snelle service.

Wescap

Goed ik werd snel en adequaat geholpen. De medewerker wilde eerst niet een factuur sturen, maar na uitleg deed hij dit alsnog.

Reactie ThePhoneLab:

Beste Jan,
Bedankt voor je positieve review.
Na een reparatie sturen wij standaard een factuur met de uitgevoerde werkzaamheden. Wellicht dat er een miscommunicatie is ontstaan.
Onze...
Beste Jan,
Bedankt voor je positieve review.
Onze excuses hiervoor.
Sophie