Danielle

Heel fijn dat mijn telefoon binnen een dag weer gemaakt was toen het scherm stuk was en ook nog eens voor een goede prijs. Maar waarom staan er op de foto in het filiaal alleen maar mannen? Het is... Heel fijn dat mijn telefoon binnen een dag weer gemaakt was toen het scherm stuk was en ook nog eens voor een goede prijs. Maar waarom staan er op de foto in het filiaal alleen maar mannen? Het is dat er geen alternatief is dat zo snel en goedkoop is, anders zou ik nooit naar zon sexistische winkel gaan.

Reactie ThePhoneLab:

Hoi Danielle, Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wij zijn hartstikke blij met onze 3 vrouwelijke collega's! Deze foto dateert uit een aantal jaar geleden toen wij nog geen vrouwelijke... Hoi Danielle, Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wij zijn hartstikke blij met onze 3 vrouwelijke collega's! Deze foto dateert uit een aantal jaar geleden toen wij nog geen vrouwelijke collega's hadden. Met vriendelijke groet, ThePhoneLab

Prima en correct

Aardige medewerkers

Deckers

Op afspraak meteen goed geholpen

Toelichting

vervanging iPhone-batterij (op een zondag!)

Geweldige hulp bij mijn 'dode' mobieltje. Weer tot leven gebracht met nieuwe batterijen. Heel vriendelijke bejegening.

Sneller service, kundige medewerkers, goede uitleg

Amber

Erg goed. Reparatie aan iPhone was snel en goed uitgevoerd.

Steven

Snel en vriendelijk behandeld

Toelichting

Enige vreemde was dat ik bij afgeven telefoon geen bon oid meekreeg.