Jack van Messel

Prima service!

Toelichting

Batterij van mijn iPhone vervangen door originele Apple batterij.

Arina

Prima ervaring met rustige jongen voor het wisselen van batterij van mijn telefoon. Ondanks drukte bleef hij heel relaxed...

Reactie ThePhoneLab:

Wat ontzettend fijn om te horen dat je blij bent met onze service Arina. Bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze service.
Mocht het in de toekomst nodig zijn, dan staan we graag weer...
Mocht het in de toekomst nodig zijn, dan staan we graag weer voor je klaar!

Prestec

Uitstekende service

Reactie ThePhoneLab:

Fijn om te zien dat je tevreden bent over onze service Prestec! We waarderen het erg dat je voor ons een review hebt achtergelaten. Bedankt (:

ZandtaanZee

Uitstekend

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het achterlaten van deze review! We zijn blij dat je tevreden bent.

Marita Nijenhuis

Uitstekende service en advies, dank!

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het achterlaten van deze review Marita! We zijn blij dat je tevreden bent en we staan graag weer voor je klaar mocht het nog eens nodig zijn (:

Jesper

Snelle service,hoge kwaliteit, vriendelijk personeel en goede prijzen

Reactie ThePhoneLab:

Wat ontzettend fijn om te horen dat je blij bent met onze service Jesper!
Bedankt voor je review.
Mocht het in de toekomst nodig zijn, dan staan we graag weer voor je klaar.

Ewald Jonkers

Heldere site, kosten van reparatie direct zichtbaar, goede communicatie (telefonisch).

Reactie ThePhoneLab:

Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service Ewald. Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij ThePhoneLab. Dat waarderen wij enorm! (:

Niek van Dijk

Uitstekend

Toelichting

Mijn mobieltje wilde niet meer opladen. Medewerker heeft de aansluiting schoon gemaakt maar het bleek het snoertje. Helaas mocht ik niet voor deze service betalen.

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze service Niek. We waarderen je review enorm en zijn blij om te lezen dat je tevreden bent.
Mocht het nog eens nodig zijn, dan staan we graag...
Mocht het nog eens nodig zijn, dan staan we graag voor je klaar.

Lian

Efficiënte, vriendelijke en kundige mensen.

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het achterlaten van deze review Lian! We zijn super blij om te zien dat je tevreden bent met onze service en waarderen je positieve feedback erg.

Gaius

Vriendelijk

Mijn telefoon in binnen 40 minuten helemaal gemaakt

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze service Gaius. We waarderen je review enorm en zijn blij om te lezen dat je tevreden bent.