Jos Sterckx

De levering bij oudere mensen is geen sinecure als slechts geleverd word tot aan de drempel !

Huib Rollof

Super service.

Nicoline Zegwaard

We hadden smalle tegelstrips nodig. Na lang zoeken kwam ik op de site de juiste tegen en heb ze besteld.

Schakel

Uitstekend. Klantvriendelijk en servicegericht bedrijf.

Tegelmegashop

Goedemorgen An Overdijk-Baths,

Goedemorgen An Overdijk-Baths,

Ten eerste uiteraard nog de beste wensen voor het nieuwe jaar 2023, wij hebben elkaar netjes gesproken en gecommuniceerd via e-mail over uw bestelling dat het product helaas nog steeds in back-order staat bij de fabriek met daardoor langere levertijd heeft. Ik heb u een drietal vrijblijvende opties doorgegeven waarvan u koos om het product te annuleren en het geld terug te laten storten.

Dit is door ons uiteraard ook direct uitgevoerd, zie bijlages. Het was wel tussen de kerstdagen en nieuwjaar dat kan betekenen dat Mollie betaalsite de uitkering iets later doen i.v.m. sluiting kantoor.

Ik vind het erg jammer dat u direct een negatieve review schrijft terwijl dit toch direct netjes hebben afgehandeld voor u.
Tegelmegashop zou het erg op prijs stellen als u deze review alsnog verwijderd.

Bedankt voor uw begrip en een fijne dag gewenst.

Dave Minten
Manager Tegelmegashop

Angelique Brueren

An Overdijk-Baths

Product komt maar niet

Bezettingswerken Bart Heylen

Zeer tevreden van de kwaliteit, snelle levering en bereikbaarheid wanneer je vragen hebt.