Johan Simons

We kwamen voor houtlook tegels voor in de badkamer, maar we gingen uiteindelijk naar huis met mozaiek. We hadden zelf nog niet bij de mogelijkheden stil gestaan en wat dit voor ons zou kunnen doen.... We kwamen voor houtlook tegels voor in de badkamer, maar we gingen uiteindelijk naar huis met mozaiek. We hadden zelf nog niet bij de mogelijkheden stil gestaan en wat dit voor ons zou kunnen doen. Thanks, verkopers van Teglemegashop!

Henny Bruil

Op de website waren niet veel foto's te zien van de tegel die we wilde kopen. We hadden daarom een sample besteld om te kijken hoe de tegel er in het echt in ons huis uit zo zien. Vervolgens hebben... Op de website waren niet veel foto's te zien van de tegel die we wilde kopen. We hadden daarom een sample besteld om te kijken hoe de tegel er in het echt in ons huis uit zo zien. Vervolgens hebben we de tegels gekocht en deze werden al snel geleverd. Prima ervaring met dit bedrijf!

Guido

Online bestellen ging snel en gemakkelijk. Tevreden met de geleverde tegels!

Jomanda en Jan

Nette verkopers, zijn goed geholpen!!

Bernd en Annie Brandsma

Was wel ver rijden (Rotterdam) maar dan heb je ook wat, komen zeker nog een keer terug.

T. van Kuijeren

Fijne ervaring met het Tegelmegashop, veel mooie tegels gekocht

Tijl Bijma

Bestellen ging erg gemakkelijk via de site en het werd ook geleverd binnen de aangegeven periode.

Thomassen, Zutphen

Bestelling met enkele kapotte tegels, moesten wel even een paar keer bellen, maar uiteindelijk heel netjes opgelost met nieuwe tegels en zelfs meer. Zeer goed geregeld!

Semmy Kubben

Veel te kiezen, allemaal behapbaar gemaakt door de vriendelijke medewerkers. Oud Hollandse Witje it is! :D

Lei Steen

Nette service, goed geholpen