Rianne

Ten eerste werd er bij de bestelling gezegd dat de levering op datum X zou zijn, maar hierna is hier nooit meer enige communicatie over geweest. Ik zou toch op zijn minst hebben verwacht een track... Ten eerste werd er bij de bestelling gezegd dat de levering op datum X zou zijn, maar hierna is hier nooit meer enige communicatie over geweest. Ik zou toch op zijn minst hebben verwacht een track en trace of waarschuwing op de dag zelf te hebben ontvangen. We hebben een pak tegels besteld, maar de matte versie werd geleverd ipv glanzend. Hierover contact opgenomen met de klantenservice en die gaven aan een serviceverzoek te doen. Dit gedaan en hier zou binnen 1 werkdag een reactie op komen, maar na 2.5 werkdag nog steeds geen reactie. Uiteindelijk zelf achterna gebeld, en het zou geregeld worden... maar tot noch toe (weer een aantal dagen verder) weer nog steeds niet gehoord. Communicatie dus uitermate slecht en de service ook.. want wij zitten ondertussen nog steeds te wachten op onze juiste levering?!

Willem van der Nat

Prima winkel. Doos tegels gekocht voor een uitstekende prijs, goed verpakt en snel geleverd.

petraprins1968@outlook.com

Super tevreden

Anneke Kaijer

Contact prima, maar tegels niet allemaal recht. En bubbels ontstaan na plaatsing

Lisette

Voegmortel besteld, kwam 3 weken later pas bezorgd terwijl het op voorraad zou zijn en in een week bezorgd. Geen communicatie waardooe vertraagd.

Firefighter

Zeer slecht

etienne olislagers

Korrekt , vreindelijk, behulpzaam en snel

Sandra Soeltaansingh

Vlotte levering

Rudy Haast

Bestelling kwam wat later binnen maar ik ben perfect geinformeerd daarover en ik ben goed op de hoogte gehouden van de levertijd prima dank i