Koen

Schitterend resultaat, zijn ook zeer te spreken over de vriendelijke manier waarop we zijn geholpen.

Huub Everts

Prachtige showroom met veel inspiratie. Ook wisten de medewerkers ons duidelijk te adviseren wat bij ons in de badkamer past. Dingen waar we zelf niet aan gedacht hadden.

Rutjens

Zeer plezante ervaring, levering is niet helemaal soepel verlopen, maar daar hebben ze gelukkig wel een oplossing voor gevonden.

Fred Sonnemans

Zeer tevreden, goed geregeld allemaal.

Sarah & Michel

Nadat we online hadden uitgezocht wat we mooi vinden, zijn we in Roermond gaan kijken hoe het er in het echt uitziet. Dat sprak ons wel aan en nu het in onze woonkamer ligt, is het zelfs nog mooier... Nadat we online hadden uitgezocht wat we mooi vinden, zijn we in Roermond gaan kijken hoe het er in het echt uitziet. Dat sprak ons wel aan en nu het in onze woonkamer ligt, is het zelfs nog mooier dan we hadden durven dromen.

Geerlo

Zonder veel poespas gewoon netjes geholpen in de winkel, was duidelijk dat wat we zochten en daar zijn we goed meegeholpen.

Wim en Jeanette, Ruurlo

Had misschien aan de telefoon wat meer volledig qua informatie kunnen zijn, maar toen we eenmaal in de showroom waren viel het ook allemaal op zijn plaats. Waren ook zeer te spreken over de... Had misschien aan de telefoon wat meer volledig qua informatie kunnen zijn, maar toen we eenmaal in de showroom waren viel het ook allemaal op zijn plaats. Waren ook zeer te spreken over de mogelijkheid om wat samples mee naar huis te nemen en daar het een en ander uit te proberen.

Piet, Ermelo

Netjes, erreg tevreden over het reseltaat!

Henny van Rengs

Zeer goed geholpen door de de nette medewerkers die ons veel wisten te vertellen over de tegels die wij zochten voor de badkamer. Ook telefonisch hebben ze ons netjes te woord gestaan.