anoniem

Gewoon goed, doen zoals beloofd

Moonen

Had enkele kapotte tegels foto’s en mail gestuurd 0 reacties!!!!

Niek Markvoort

De levering was heel slecht. Ik heb 62 dozen tegels bestelt en deze werd op de straat neergezet ivm de zwaarte van de pallet.

Peter Duijn

Er was een deel vergeten te leveren maar werd goed opgelost.

Frank en Simone

Kwamen voor tegels, gingen naar huis met sanitair. Een prachtige vrijstaande badkuip die perfect samengaat met de portugese luschetta tegels die we toch nog gekocht hebben.

Baumans

Mooie selectie aan tegels en sanitair, waarbij alles heel mooi op elkaar aansluit. Ze denken graag met je mee en gaan verder dan enkel de ruimte waarvoor je komt. Zo wilden we enkel de badkamer... Mooie selectie aan tegels en sanitair, waarbij alles heel mooi op elkaar aansluit. Ze denken graag met je mee en gaan verder dan enkel de ruimte waarvoor je komt. Zo wilden we enkel de badkamer opnieuw doen, maar hebben ze ons er ook van overtuigd dat we meteen het toilet konden doen. Mooi geheel geworden!

F. Jetten

Mooie metrotegels die het heel goed doen bij ons in de keuken, leuke strook geworden.

Jeffrey Brouwmans

Prachtige badkamermeubels besteld hier, passen prachtig in onze landelijke badkamer. Komen hier zeker nog een keer terug als we het toilet willen verbouwen.