Gerrit van Doorn

Wat een geweldig bedrijf is dit, ik heb de laatste jaren maar weinig bedrijven meegemaakt die zo’n luisterend oor hebben voor je probleem. Niet één keer gehoord van hen dat heeft u verkeerd gedaan... Wat een geweldig bedrijf is dit, ik heb de laatste jaren maar weinig bedrijven meegemaakt die zo’n luisterend oor hebben voor je probleem. Niet één keer gehoord van hen dat heeft u verkeerd gedaan of dat is u probleem. Wij hadden een probleem en dat was niet het onze, dit heel duidelijk gemeld met foto’s en filmpjes. Gezamenlijk naar de juiste oplossing gezocht en ja, helaas diende het probleem zich voor de tweede keer aan in een vervangend product. Ook dit weer besproken en onderbouwd met filmpjes, waarna wij tot een definitieve oplossing zijn gekomen. Ongelooflijk prettig bedrijf om zaken mee te doen en ook uiteindelijk het probleem op te lossen. Helpt ook wel als de klager niet boos wordt en begrip heeft dat er altijd iets kan gebeuren.

Maar hier wil ik toch Maarten een enorme veer geven voor zijn begrip, ondersteuning en manier van communiceren. Maar zeker ook voor de afhandeling van het geheel. Deze man weet waar hij het over heeft en stelt tenminste nuttige vragen.

Maarten chapeau, ga zo door en de klanten lopen nimmer meer weg.

Gerrit van Doorn

Hendriks - Vermeegen

Mooie showroom in Doetinchem en lekker dichtbij ook (voor ons dan, vanuit Wehl). Goed geholpen met het uitzoeken van sanitair en tegels, verkopers weten waar ze het over hebben.

van Beuningen

Fijne ervaring met Tegelmegashop, veel inspiratie opgedaan voor onze eigen badkamer, hebben onze perfect geholpen!

North feeling

1 ste keuze tegels gekocht 60 op 60 had het moeten zijn maar zijn 60+ en randen niet recht

Spierings, Budel

Netjes geholpen, niks te klagen!

Gino van Hal

Verschrikkelijk!

G Hoving-Veenstra

Maakt niet waar wat ze over zichzelf vertellen.

J. Bolhuis

Dik tevreden over de geleverde diensten van Tegelmegashop, zouden we zo nog eens teruggaan.

Marjolein Manders

Ja wat zullen we eens zeggen.. dik tevreden! Verkopen mooie tegels en ook badkamermeubels, kastje duurde wel wat langer met leveren, maar dat kwam ook omdat het niet op voorraad was. Maar dan hebben... Ja wat zullen we eens zeggen.. dik tevreden! Verkopen mooie tegels en ook badkamermeubels, kastje duurde wel wat langer met leveren, maar dat kwam ook omdat het niet op voorraad was. Maar dan hebben we nu ook wel echt wat aansluit op onze wensen.