Manon Van Gool

Door de bezorging van DHL (die wat mij betreft geboycot moeten worden) waren 21 tegeltjes gesneuveld. Dit heb ik direct gemeld bij Tegelmegashop. De volgende dag kreeg ik meteen een hele doos nieuwe... Door de bezorging van DHL (die wat mij betreft geboycot moeten worden) waren 21 tegeltjes gesneuveld. Dit heb ik direct gemeld bij Tegelmegashop. De volgende dag kreeg ik meteen een hele doos nieuwe tegels opgestuurd. De tegel zelf vind ik enig! Ontzettend blij mee. Goede service en goeie kwaliteit tegel. Wat je besteld krijg je ook.

M. Hillen

Duurde wel wat langer voordat bestelling geleverd kon worden, maar dat werd gelukkig wel goed afgestemd.

Hek

Goede prijs kwaliteit!

kees ui nisse

Netjes en snel

Mark van der H.

Via via hierbij uitgekomen voor tegels, was even zoeken, maar met een telefoontje waren we al goed geholpen, toen toch maar eens wezen kijken in Doetinchem.

R. van der Berg

Snelle levering van het product. Nemen bij problemen met beschikbaarheid zelf contact op.

AR

Vriendelijke mensen in de showroom. De offerte is een aantal keer door ons aangevuld, elke keer geen probleem. Prachtige waskommen zelf in de showroom uitgezocht. Levering geheel volgens afspraak.... Vriendelijke mensen in de showroom. De offerte is een aantal keer door ons aangevuld, elke keer geen probleem. Prachtige waskommen zelf in de showroom uitgezocht. Levering geheel volgens afspraak. Ik zou ze zeker aanbevelen!