Hendrikx

Niks op aan te merken, ging gewoon allemaal zoals afgesproken

anoniem

Levering was helaas niet zo snel geleverd als beloofd, maar verder wel goed, hebben het uiteindelijk wel nog op tijd klaar gekregen gelukkig

Renske van Donk

We waren toevallig onlangs in Roermond en toen kwamen we bij Tegelmegashop uit, was meteen een click en hebben toen ook maar meteen een grote bestelling geplaatst :D doen we normaal niet zo gauw,... We waren toevallig onlangs in Roermond en toen kwamen we bij Tegelmegashop uit, was meteen een click en hebben toen ook maar meteen een grote bestelling geplaatst :D doen we normaal niet zo gauw, maar het voelde ook gewoon vertrouwd. Hebben er de woonkamer goed mee opgeknapt!

Wally

Zeer tevreden met het geleverde resultaat

Lisette Verkooy

We kwamen voor tegels, maar we werden aangenaam verrast door het feit dat ze ook sanitair hebben en gingen naar huis met een waskom en kraan van By Goof. Geweldig materiaal.

Gerrit Montfoort

Super, een betrokken team en dan ook nog eens prachtige tegels en sanitair. Niks op aan te merken verder.

J. Heijmans

Ja gewoon goed

Bernadette Beijers

Uiterst tevreden met de tegels die we hier gevonden hebben, ons toilet heeft een geweldige opknapbeurt gehad hiermee. Ze denken niet in wat ze hebben, maar wat je als klant wilt. En zo kijken ze met... Uiterst tevreden met de tegels die we hier gevonden hebben, ons toilet heeft een geweldige opknapbeurt gehad hiermee. Ze denken niet in wat ze hebben, maar wat je als klant wilt. En zo kijken ze met je mee om dat te verwezenlijken.

Marjan Wolf

Goede ervaring :) niks te klagen, nemen je alle zorgen uit handen wat betreft Tegels