Sandra en Coen, Hilvarenbeek

Zeer gepast advies op onze situatie, waarmee we ook echt wel geholpen waren. Onze complimenten voor dit topteam.

Broekhuizen

Prachtig aanbod, zagen we niet aankomen! Heel mooi dat ze ook verder met je meedenken dan wat ze hebben liggen in hun showroom!

Lanschot - van Ekeren

Mooie tegelpartij gescoord hier, zat wel wat breuk bij, maar daar stond wel een mooie oplossing tegenover.

Fernandez

We stonden te kijken van het aanbod terrastegels dat ze hier hebben. Ze wisten ons al verschillende tegels te presenteren.

Manders

Zijn hier via via bij uitgekomen, is ons goed bevallen, vooral omdat ze echt de tijd voor je nemen om samen te kijken naar wat er mogelijk is en beschikbaar is.

Leonie

Gewoon top, niks te klagen!

Erwin van Gesteren

Bestellen via website ging heel gemakkelijk en binnen enkele dagen hadden we het thuis staan, net op tijd voor de tegelzetter. Zat wat breuk tussen, maar hebben we de hoekjes en randjes mee kunnen... Bestellen via website ging heel gemakkelijk en binnen enkele dagen hadden we het thuis staan, net op tijd voor de tegelzetter. Zat wat breuk tussen, maar hebben we de hoekjes en randjes mee kunnen doen.

Antoinette, Reuver

Zeer net geregeld, meteen alles in één, de tegels en sanitair bij elkaar