Adriaense, Heerhugowaard

Blijkbaar hebben ze het heel druk, duurde even voordat bestelling geleverd kon worden, maar was ook deels eigen schuld. Hoe dan ook toch alles ontvangen gelukkig en nu een prachtige hal met... Blijkbaar hebben ze het heel druk, duurde even voordat bestelling geleverd kon worden, maar was ook deels eigen schuld. Hoe dan ook toch alles ontvangen gelukkig en nu een prachtige hal met portugese tegels. Schitterend!

Corneel-Gerrits

Vriendelijk te woord gestaan door het personeel, in samenspraak hebben we uiteindelijk kunnen vinden wat we zochten. Snelle levering, helaas wel wat schade, maar dat konden we gelukkig snel... Vriendelijk te woord gestaan door het personeel, in samenspraak hebben we uiteindelijk kunnen vinden wat we zochten. Snelle levering, helaas wel wat schade, maar dat konden we gelukkig snel oplossen. Dikke prima!

Leonard

Naar tevredenheid zaken mee gedaan.

Hayden

Eerlijk mensen, soms wat druk in enthousiasme, die wel weten wat ze verkopen.

Ferdinand Litjens

Konden heel goed zelf onze weg vinden op de website, maar na een telefoontje met de medewerkers onze perfecte tegels gevonden voor de keuken. Een gericht advies dat verder gaat dan "moeten verkopen".

MCB

Duidelijke communicatie, mooi en overzichtelijk aanbod aan tegels

Crama

Wat een waardeloos bedrijf! Ik had bij hun tegels besteld en ze hebben meerdere malen toegezegd dat ze voor een bepaalde datum konden leveren. Uiteindelijk konden ze dus niet leveren en bleef ik... Wat een waardeloos bedrijf! Ik had bij hun tegels besteld en ze hebben meerdere malen toegezegd dat ze voor een bepaalde datum konden leveren. Uiteindelijk konden ze dus niet leveren en bleef ik zitten met een wachtfactuur van mijn tegelzetter. Een verontschuldiging kon er bij dit bedrijf (Manager Dave) niet eens vanaf! Er werd mij haarfijn verteld dat onze overeenkomst niet bindend was ondanks dat de tegels al betaald waren en zij meerdere malen een toezegging hadden gedaan. Hier kom ik dus nooit meer! Aan mensen die twijfelen: lees ook even de reviews van alle andere gedupeerden!

anoniem

Fijn geholpen!

van Lammeren

Prachtige oude hollandse tegeltjes gevonden hier die een heel mooi plekje op het toilet gevonden hebben. We overwegen om ze ook voor de keuken aan te schaffen.