mlk

Ik werd serieus genomen, dat mijn klachten niet verbeterden ligt volgens mij niet aan de therapeut. hij gaf ook ruim op tijd aan dat hij niet veel meer voor mij kon doen en is daarom ook met de... Ik werd serieus genomen, dat mijn klachten niet verbeterden ligt volgens mij niet aan de therapeut. hij gaf ook ruim op tijd aan dat hij niet veel meer voor mij kon doen en is daarom ook met de behandeling gestopt. Ik vond ook prettig dat hij dat aangaf en niet maar door bleef modderen.

Elena

Ik voel me altijd op mijn gemak bij Linda,
Ze doet altijd erg haar best om het probleem te verminderen of zelfs weg te halen

Linda weet waar ze over praat.
Ik vind haar een...
Ik voel me altijd op mijn gemak bij Linda,

Linda weet waar ze over praat.
Ik vind haar een goede fysiotherapeut

Annie temmink

Omdat ik zeer goed en serieus behandeld wordt

marie

Zorgzaamheid, fijn persoon en komt afspraken goed na (extra mails, contact en uitleg via mail)

Jacq

Mijn klacht werd serieus genomen. Duidelijk over de behandeling en oefeningen.

andyweil

Zij begeleid mijn heel goed bij het zwemmen en hydrotherapie

WH Geesing

Haar behandelmethode heeft mij dus danig geholpen,dat ik hier zeer tevreden over ben.

Robert

Er wordt goed geluisterd naar de klacht en de behandeling is voor mij zeer effectief.

M Bornebroek

De kwaliteit en de zorg die hij verleend is uitstekend
Ik loop er al jaren na verschillende auto ongevallen
Maar hij/zij heeft er altijd voor gezorgd dat ik op de benen bleef

Marja Wagelaar-Strating

Heel gemotiveerd, mee denkend met de problematiek en vooral ook luisterend naar inbreng client. Daarbij bijzonder vriendelijk en voorkomend. Waarvoor ik ze ook hartelijk bedankt heb!