Brigitte

Voldoende kennis, ruimte voor overleg en aandacht voor de persoon. Top!

Einte menger

Geeft goede behandeling en neemt je serieus.

__

Ik ben goed behandeld, Nina Moll werkt gestructureerd, luisterd en vraagt goed naar mijn klachten.

Anita de roode

Lieve spontane mensen. Ze luisteren goed naar wat de klachten zijn. Een hele fijne fysio praktijk

Daniël Tuinstra

Gewoon een goede praktijk waar men de tijd neemt voor de klant, en eerst goed luistert naar de klant om vervolgens een stappenplan op te stellen. Alles is hier perfect en het maakt niet uit bij wie... Gewoon een goede praktijk waar men de tijd neemt voor de klant, en eerst goed luistert naar de klant om vervolgens een stappenplan op te stellen. Alles is hier perfect en het maakt niet uit bij wie je behandeld wordt want ze zijn allemaal even deskundig.

Odette Schorfhaar

Ik ben erg tevreden en er zit nog steeds verbetering in.

Angelien

Goede uitleg, correcte behandeling, vriendelijke persoon.

Ivon

Ik heb 3 fysio therapeuten gehad. Eén kreeg een ander baan en was vertrokken. Een van de 3 was jong en onervaren en mocht behandelingen in de nek nog niet doen. Voelde een beetje als dat ik voor... Ik heb 3 fysio therapeuten gehad. Eén kreeg een ander baan en was vertrokken. Een van de 3 was jong en onervaren en mocht behandelingen in de nek nog niet doen. Voelde een beetje als dat ik voor niets kwam.
Laatste fysio was erg deskundig en begaan met de behandeling. Die verdiend een 10.

Marie

Omdat deze therapeut vriendelijk en vakbekwaam is. Hij legt rustig alles uit en geeft bij vragen duidelijke antwoorden. Ik heb veel. Erteouwen in deze therapeut. Grote klasse!