Angelien

Goede uitleg, correcte behandeling, vriendelijke persoon.

Ivon

Ik heb 3 fysio therapeuten gehad. Eén kreeg een ander baan en was vertrokken. Een van de 3 was jong en onervaren en mocht behandelingen in de nek nog niet doen. Voelde een beetje als dat ik voor... Ik heb 3 fysio therapeuten gehad. Eén kreeg een ander baan en was vertrokken. Een van de 3 was jong en onervaren en mocht behandelingen in de nek nog niet doen. Voelde een beetje als dat ik voor niets kwam.
Laatste fysio was erg deskundig en begaan met de behandeling. Die verdiend een 10.

Marie

Omdat deze therapeut vriendelijk en vakbekwaam is. Hij legt rustig alles uit en geeft bij vragen duidelijke antwoorden. Ik heb veel. Erteouwen in deze therapeut. Grote klasse!

G.gerritsen

Omdat hij mij van de pijn af heeft geholpen in 5 behandelingen

Ugur Kucuk

Met name door zijn (Bob) inlevingsvermogen, deskundigheid en zijn heldere plan van aanpak (+vooruitzichten) om mijn behandeling in een goede baan (en met succes) te kunnen afronden.

Piet Urff

Bij de vraag naar een afspraak kun je er meestal al de volgende dag terecht. Groot pluspunt.

Miracel

Voldoende aandacht en erg vriendelijk zowel van de therapeute als stagiare

B.Swalue

Kon in goed overleg met de fysiotherapeut goed overleggen hoe ik behandeld zou moeten worden.

L.Meijer

Met veel kennis, respect te worden benaderd en behandeld. Er is ruimte voor een goed gesprek, je wordt gehoord! Het is een prettige en veilige omgeving.