Er was snel resultaat en mijn zoontje zei na de laatste behandeling zelfs dat hij jammer vond dat hij die aardige mevrouw nooit meer zou zien.

De fysiotherapeut: communiceert prettig, werkt rustig en doelgericht, legt goed uit.

Bob is zeer kundig, integer en legt alles prima uit. Ik ben zeer tevreden met hem als fysiotherapeut. Hij heeft mij meerdere malen effectief van mijn klachten afgeholpen. Ik zou hem iedereen... Bob is zeer kundig, integer en legt alles prima uit. Ik ben zeer tevreden met hem als fysiotherapeut. Hij heeft mij meerdere malen effectief van mijn klachten afgeholpen. Ik zou hem iedereen aanraden.??

Jorieke is de 3e fysiotherapeute van onze zoon. Zij sluit goed aan bij onze zoon, waardoor hij nog steeds enthousiast mee doet. De vorige keren was zijn motivatie ver te zoeken. Jorieke laat hem... Jorieke is de 3e fysiotherapeute van onze zoon. Zij sluit goed aan bij onze zoon, waardoor hij nog steeds enthousiast mee doet. De vorige keren was zijn motivatie ver te zoeken. Jorieke laat hem door keuze te maken uit 2 oefeningen zelf bepalen wat hij gaat doen. Hij moet niets maar heeft daarin zelf inspraak. Hierdoor blijft het voor hem leuk.

Hij maakt goed contact en weet heel goed zijn werk. Hij doet alles in overleg. En weet precies hoe het in elkaar zit.

Peggy Cremer

Kundige fysio, erg prettig in omgang. Zag er tegen de epte behandeling op, maar hij stelde me erg gerust.

Esmeralda Borghuis

Ze helpt me goed waarmee ik zit en luisterd graag naar me