A.Blaauwijkel

Hij weet precies wat de bedoeling was en heeft tot volle tevredenheid kunnen behandelen.

Willem Wijnen

De behandelaar keek naar mijn behoeften van behandeling. Zet zijn deskundigheid en tools in ipv vage oefeningen mee te geven die ik zelf moet doen.

Bert

Goede vriendelijke zorg, klachten nagenoeg verholpen (helaas na een verkeerde beweging ook weer even teruggekomen) en oefeningen mee gekregen om mezelf te kunnen helpen. Oorzaak goed uitgelegd.

Sebastiaan van der Meer

Prima behandeling, sociaal ook een geschikte kerel.

Rogier Bosch

Duidelijk, weet waar hij sprak, kon alle vragen goed beantwoorden en nader toelichten

N.J. Piris

De therapeut begreep mijn klachten en heeft deze goed behandeld en adviezen meegegeven. Een groot deel is ook aan mijzelf om de klachten te verbeteren.

Frits Vasterd

Vind haar zeer accuraat, deskundig, positief en enthousiast.

Heleen

In eerste instantie was er veel verbetering. Na een kleine uitglijder ging het mis en wilde de verwijzing voor een MRI, nu tijdelijk in behandeling bij de rugpoli maar kom zeker weer terug zodra er... In eerste instantie was er veel verbetering. Na een kleine uitglijder ging het mis en wilde de verwijzing voor een MRI, nu tijdelijk in behandeling bij de rugpoli maar kom zeker weer terug zodra er duidelijk is wat er speelt