Hans

Sander was heel betrokken, legt goed uit wat hij doet, luisterde naar mijn terugkoppeling en gaf goede tips mee om zelf aan te werken. Het resultaat was nadrukkelijk positief.
Vooral ook in...
Vooral ook in combinatie met de PT die ik nog steeds volg en waar ik de verstrekte uitleg door Sander van mijn klacht heb gebruikt naar de trainers die daar rekening mee houden in de PT. Kortom uitstekende wisselwerking met resultaat.

meneer p p

In deze praktijk zijn meer mogelijkheden wat ze kunnen doen

Brigitte

Voldoende kennis, ruimte voor overleg en aandacht voor de persoon. Top!

Einte menger

Geeft goede behandeling en neemt je serieus.

__

Ik ben goed behandeld, Nina Moll werkt gestructureerd, luisterd en vraagt goed naar mijn klachten.

Anita de roode

Lieve spontane mensen. Ze luisteren goed naar wat de klachten zijn. Een hele fijne fysio praktijk

Daniël Tuinstra

Gewoon een goede praktijk waar men de tijd neemt voor de klant, en eerst goed luistert naar de klant om vervolgens een stappenplan op te stellen. Alles is hier perfect en het maakt niet uit bij wie... Gewoon een goede praktijk waar men de tijd neemt voor de klant, en eerst goed luistert naar de klant om vervolgens een stappenplan op te stellen. Alles is hier perfect en het maakt niet uit bij wie je behandeld wordt want ze zijn allemaal even deskundig.

Odette Schorfhaar

Ik ben erg tevreden en er zit nog steeds verbetering in.