Marja Wagelaar-Strating

Heel gemotiveerd, mee denkend met de problematiek en vooral ook luisterend naar inbreng client. Daarbij bijzonder vriendelijk en voorkomend. Waarvoor ik ze ook hartelijk bedankt heb!

Christel Hennekes

Ik ben gewoon erg blij met de zorg van TeamFysio. Ik vind de fysiotherapeuten: betrokken, ze geven duidelijke informatie over de behandeling en wat te verwachten en ze hebben kennis en kunde w.b.t.... Ik ben gewoon erg blij met de zorg van TeamFysio. Ik vind de fysiotherapeuten: betrokken, ze geven duidelijke informatie over de behandeling en wat te verwachten en ze hebben kennis en kunde w.b.t. hun vak.

Christel

Weglopen om te telefoneren terwijl de stagiair de behandeling geeft.
Weglopen om te telefoneren terwijl de stagiair de behandeling geeft.
Zou een samenvatting van de behandelingen/resultaat op mail ontvangen en deze niet gekregen en weet niet of de huisarts deze wel ontvangen heeft nu?

M. Bokdam

Men doet er alles aan om patienten op hun gemak te stellen, waarbij een professionele houding en ook gastvrijheid (kopje koffie) in een vriendelijke omgeving zeker bijdraagt. De behandeling als... Men doet er alles aan om patienten op hun gemak te stellen, waarbij een professionele houding en ook gastvrijheid (kopje koffie) in een vriendelijke omgeving zeker bijdraagt. De behandeling als zodanig als uitmuntend ervaren.

Lini Bouwhuis

Vriendelijk, kan goed masseren en geeft goede oefeningen

Angela

Hij was kundig, nam me serieus en heeft veel geprobeerd om de klacht zoveel mogelijk te verbeteren.

H Sickman

Ik probeer om aan het lopen te blijven
En dat gaat nog net

Dineke Dobbinga

Ik was na drie behandelingen van mijn klachten af. Dat is fantastisch.