marie

Zorgzaamheid, fijn persoon en komt afspraken goed na (extra mails, contact en uitleg via mail)

Jacq

Mijn klacht werd serieus genomen. Duidelijk over de behandeling en oefeningen.

andyweil

Zij begeleid mijn heel goed bij het zwemmen en hydrotherapie

WH Geesing

Haar behandelmethode heeft mij dus danig geholpen,dat ik hier zeer tevreden over ben.

Robert

Er wordt goed geluisterd naar de klacht en de behandeling is voor mij zeer effectief.

M Bornebroek

De kwaliteit en de zorg die hij verleend is uitstekend
Ik loop er al jaren na verschillende auto ongevallen
Maar hij/zij heeft er altijd voor gezorgd dat ik op de benen bleef

Marja Wagelaar-Strating

Heel gemotiveerd, mee denkend met de problematiek en vooral ook luisterend naar inbreng client. Daarbij bijzonder vriendelijk en voorkomend. Waarvoor ik ze ook hartelijk bedankt heb!

Christel Hennekes

Ik ben gewoon erg blij met de zorg van TeamFysio. Ik vind de fysiotherapeuten: betrokken, ze geven duidelijke informatie over de behandeling en wat te verwachten en ze hebben kennis en kunde w.b.t.... Ik ben gewoon erg blij met de zorg van TeamFysio. Ik vind de fysiotherapeuten: betrokken, ze geven duidelijke informatie over de behandeling en wat te verwachten en ze hebben kennis en kunde w.b.t. hun vak.

Christel

Weglopen om te telefoneren terwijl de stagiair de behandeling geeft.
Weglopen om te telefoneren terwijl de stagiair de behandeling geeft.
Zou een samenvatting van de behandelingen/resultaat op mail ontvangen en deze niet gekregen en weet niet of de huisarts deze wel ontvangen heeft nu?

M. Bokdam

Men doet er alles aan om patienten op hun gemak te stellen, waarbij een professionele houding en ook gastvrijheid (kopje koffie) in een vriendelijke omgeving zeker bijdraagt. De behandeling als... Men doet er alles aan om patienten op hun gemak te stellen, waarbij een professionele houding en ook gastvrijheid (kopje koffie) in een vriendelijke omgeving zeker bijdraagt. De behandeling als zodanig als uitmuntend ervaren.